Wat moet ik hier mee?

Hee meiden (:
Ik heb een probleem, er zijn 2 jongens die mij leuk vinden en ik vind ze beide ook leuk.
Zelf ben ik 15 en een van de jongens is 20. Ik heb met hem gezoend, en heb hem gisteren verteld dat ik hem in de friendzone moet plaatsen omdat hij te oud voor me is. Nu stuurde hij vanmiddag dit lied : http://www.youtube.com/watch?v=AhAR9DP5jQo
Ik vind het echt super lief, en vind hem ook super leuk. Maar ik weet gewoon niet wat ik hier mee aan moet, hij weet overigens ook dat ik een andere jongen leuk vind, en zelf heeft hij een open-lange afstandsrelatie.
Wat zouden jullie doen in zo’n situatie?
Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ik zou persoonlijk geen relatie aangaan met iemand die een open relatie heeft. Verder heb ik het idee dat je twijfelt, dus in hoeverre heeft het dan nut om met één van hen wat te nemen.

Ik twijfel inderdaad, maar dat is meer omdat hij zo lief is haha. En ik hoorde van een vriendin dat hij met andere mensen ging flirten ten ik weg was dus volgens mij is ie ook een behoorlijke player… :'D

Met beide niets nemen. Het lijkt alsof je tussen hun wilt kiezen om gewoon iemand te hebben

Als je al van tevoren weet dat hij dan met andere meiden flirt, zou ik daar sowieso niks mee beginnen. Maar die andere jongen is wel gewoon leuk/van jouw leeftijd enz? :slightly_smiling_face:

Een open lange afstandsrelatie… Ik weet nooit zo goed wat ik daarvan moet denken :’) En zeker niet bij een jongen van 20…

Ik denk dat je jezelf alleen maar pijn gaat doen mocht je iets met hem beginnen.

Laten gaan…
Je hebt t geluk dat je al iemand anders hebt! Als hij toch gewoon wel leuk & lief is en niet zo’n nerd, die valt op meisjes van 20, wat ik persoonljik een te groot leeftijdsverschil vind.

Nee dit is zeker niet het geval! Ik wil gewoon jullie mening over deze jongen weten zodat ik mezelf geen pijn ga doen.

ohPPARTY, ja die andere is ook leuk en is 16 dus stuk meer van mijn leeftijd.
Peggy, ik vind het dus ook een te groot leeftijdsverschil maar dan gaat ie me weer proberen over te halen.

Meh, ik ga hem gewoon als vriend houden en niet meer op zijn (slijmerig)lieve dingen in gaan. Goed plan? :slightly_smiling_face:

btw omygod heb nog nooit een topic aangemaakt waar jullie zó snel reageren haha thank you!

Als je jezelf geen pijn wil doen zou ik die jongen die je hier beschrijft echt vergeten. En niet eens zozeer door het leeftijdsverschil die ik echt vind meevallen, maar meer door zijn gedrag. Flirten met andere meisjes etc. heb je niets aan.

HEB JE TEGEN HEM GEZEGD DAT JE HEM “IN DE FRIENDZONE MOET PLAATSEN”. Hahahah god.

Hahaha :’) Daar moest ik ook wel even om lachen @dontstopmoving

Ze zeggen altijd, als je twee jongens leuk vind, kies dan de jongen die je als tweede leuk bent gaan vinden. Als je de eerste écht leuk vond, vond je de tweede nu niet leuk. Hahah het klinkt een beetje raar maar ik hoop dat je het begrijpt.

Niet met deze jongen een relatie aangaan.
Hij heeft een vriendin en je bent tweede keus voor hem.
Niet te vertrouwen en niet in open relatie met jou.
Maar, volg je hart.