Wat moet ik hier mee..

Sinds 1.5 maand heb ik een nieuwe bijbaan. De 1e 2x dat ik moest werken vond ik het niet zo leuk maar de 3e keer vond ik het een stuk leuker omdat er een andere collega was. Hij is echt zo lief en leuk! Alleen afgelopen maandag vertelde hij mij dat hij waarschijnlijk een nieuwe baan heeft en dus hier weg gaat.

Ik kon op dat moment stiekem wel huilen want ik vind hem heel leuk en het is zo gezellig met hem.

Ik ben net 18 dus oke misschien hoor ik dit allemaal zelf wel te zien maar ik heb nog nooit een echte relatie gehad door dingen die er gebeurt zijn vroeger en omdat ik echt mega onzeker ben. Ik weet niet wat ik met hem aan moet… is hij alleen beetje aan het plagen of flirt hij ook wel wat? Ohja hij is 20, bijna 21.

Aantal dingen voorbeelden van wat hij doet en/of zegt:

• hij krijgt een dikke glimlach op.zijn gezicht toen ik afgelopen maandag naar binnen liep, en hij zei meteen enthousiast hey.
  • hij vroeg meteen of t goed ging wat anderen nooit doen
  • hij zegt vaak dat ik niet zo onzeker hoef te zijn omdat dat nergens voor nodig is, en dat ik niet zo moet twijfelen.
  • ik woon in een mega klein dorpje best ver van mn werk en niemand kent het en onthoudt het en hij zei dat hij er langs was gereden en toen gelijk aan mij dacht
  • wanneer ik een bestelling uit het moet halen en het duurt wat lang omdat ik t niet kan vinden rent hij naar mijn toe en roept mijn naam heeeel enthousiast Enzo en blijft maar praten terwijl ik de bestelling allang naar de klant had moeten brengen. Hij wil me ook overal.bij helpen.
  • Elke keer als er de mogelijkheid is begint hij een gesprek
  • hij was bezig met sieraden uit de knoop halen en vroeg aan mij of ik deze sieraden mooi vond en ze zou dragen als ik ze had/kreeg
  • hij was aan t lopen met een grote doos en knalt die doos zo tegen me aan waarop ik zei, hey naam beetje uitkijken he, en hij zei sorry het spijt me -mijnnaam- zei. Ik zei (voor de grap dat hij door had) ja dankje, dat mocht je wel zeggen ja. waarop hij zei pff gaat ze zo doen hoor, leuk hoor met een lach en volgenmij een knipoog.
  • hij gooit propjes papier naar me en soms ook in mn shirt
  • hij zei dat ik erg maar snoepjes rook en de volgende keer dat ik daar kwam vroeg hij of ik de snoep parfum weer op had gedaan (9 dagen later)
  • hij vroeg ook waar ik studeerde en toen zei ik dat ik een slechte school had. Toen vroeg hij of ik bij hem om school kwam, dan konden we samen reizen zei hij. Of anders volgend jaar als bij in een grote stad gaat studeren, dat ik dan met hem.mee kan.

Toen hij dus vertelde dat hij weg ging zei ik dat ik dat jammer vond. Hij zei toen heel snel hoezo dat dan? Ik durfde niet te zdggen dat ik hem leuk vond dus zei ‘nou gewoon’ waarop hij oh antwoorde.

Gisteren moest ik dus weer met hem werken en het blijkt dus dat hij al is aangenomen en gelijk moet beginnen. Zijn werkrooster is dus helemaal aangepast en in die tijd dat hij er nog is hoef ik nog maar 2x te werken met hem. Gisteren deed hij ook heel apart, hij heeft maar 1x een wat flirterige opmerking gemaakt en voor de rest heeft hij amper wat tegen me gezegd… ik dacht dat hij mij ook wel een leuk meisje vondt, maar na gisteren… tuurlijk hij kan een slechte dag hebben, want dat had ik gister ook maar het maakt me best wel verdrietig.

ik weet dus niet zo goed wat ik moet. ik ben extreem verlegen en ben normaal ook heel slecht in het praten met jongens (die ik leuk vind). Toch voelt het alsof ik gewoon kan zeggen en kan doen wat ik wil bij hem. Alleen als hij straks weg is ga ik hem zo missen. Ik kijk er steeds zo naar uit om met hem te werken omdat ik hem echt leuk en gezellig vindt…

Wat ik uit je verhaal kan opmaken is dat hij je wel leuk vind, of begint leuk te vinden. Waarschijnlijk deed hij zo raar omdat hij het ook jammer vind dat hij weggaat, en dus jou moet gaan missen. Hij weet gewoon niet zo goed hoe hij nou met jou moet omgaan, ook omdat jij zei dat je het jammer vond dat hij we ging.

Wat je kan doen? Misschien zijn nummer vragen (als je die nog niet hebt), dan kan je contact blijven houden en ook afspreken. Good luck!

Ik ben heel erg verlegen dus ik weet niet of ik dat durf. Ik zie ook net dat ik pas over een maand weer met hem hoef te werken, beide keren maar 3 uurtjes…

Jullie kennen elkaar zo kort… houdt contact als hij wel weggaat en leer elkaar eerst eens kennen voor je kunt zeggen dat jij of hij 1 van jullie leuk vindt

Ja dat snap ik, het is ook erg kort maar het klikt (naar mijn mening) erg goed. ik hoef ook niet gelijk een relatie of iets want dat is veel te snel. Ik zou ook graag contact willen blijven houden maar ik ben echt heel verlegen en durf zn nummer eigenlijk niet te vragen…