Wat moet ik hier in vredesnaam mee? O.o

Goed, er zit een jongen bij mij in een cluster.
Ik zie hem wel ongeveer 3 of 4 keer in de les, en elke keer treitert hij en zijn vrienden mij.
Maar dat doen ze expres en soms zitten er dingen tussen dat ‘hij’ me leuk zou vinden, en blablabla.
En dan even later zit ‘hij’ op hyves heel overdreven te doen met een goede vriendin van hem.
Van dat ze al verkering hebben vanaf 27 weetikveelwat, en ze doen er zo overdreven over…
En ze hebben eigenlijk niks met elkaar…

Nou nu zeggen vriendinnen van mij dat we echt heel leuk zijn samen, en dat we echt een stelletje moeten worden, want dat kan je zien op die manier en dat en dit en blablabla.
Alleen ik raak zo in de war dat ik niet weet wat ik moet, vind hij me leuk of niet leuk, wat wil hij hiermee bereiken enz.
Want ik voel me vre-se-lijk kut…
Iemand die weet wat ik kan doen?

ehm up?

vraag t hem

Misschien een dom antwoord, maar ik zou gewoon afwachten wat hij er van gaat maken :stuck_out_tongue: Als hij zo stoer is om grappen te maken met zn vrienden over jou en hem, dan is ie ook stoer genoeg om te vertellen wat ie van je wil ^^

wat wil jij? vind jij hem leuk?

nouja ik vind hem leuk, maar echt verliefd ofzo weet ik niet :’]

nouja probeer erachter te komen wat hij echt van jou vindt, niet via zn vrienden, maar misschien kun je hem eens smsen dat je in de war bent en dat je wil weten wat hij bedoelt ofzo…

Maar als ie haar niet leuk vindt, gaat dat smsje zn hele vriendengroep door en staat ze voor lul xD

dat ook ja, :’]

ik ga het hem wel vragen, wat hij ermee wil bereiken. xd

oeps ja niet aan gedacht :blush:

^haha :’]

Zeg hem dat als hij jou zo leuk vind, hij ook wel normaal kan doen.

laat weten hoe het afloopt (a)

nja veel succes en laat idd ff weten hoe het is afgelopen (A)

^jaaaa (^.^)

Inderdaad, gewoon zo’n opmerking maken als ie de volgende x weer zo doet.
Wordt ie rood, heb jij je antwoord (;.