Wat moet ik geloven?

Hee!
Ik wou graag jullie mening horen over mijn verhaal :blush:

In maart dit jaar kreeg ik een nieuwe collega (R), het klikte direct tussen ons en hadden binnen 5 minuten al hele gesprekken.
Ik kende hem niet maar wist wel wie het was omdat het de broer van een meisje was die een jaar terug bij mij op theater zat en omdat hij een ex was van een ander meisje die vorig jaar bij mij op school zat en ook op theater, ik noem haar J.

Na 3 dagen in zijn proeftijd bij het bedrijf ging hij stoppen omdat hij een baantje op een eiland kreeg op die laatste dag vroeg hij of ik ook zin had om even de kroeg in te gaan, hij was eerder klaar met werken maar zou me 2 uren later ophalen vanaf het werk. Omdat het voor mij gewoon heel vriendschappelijk was grapte ik naar elke collega Hee! ga je ook mee! ook wanneer R me vroeg om eens een weekend langs te komen grapte ik weer.

Eenmaal in de kroeg met hem en nog een collega was het erg gezellig en hij begon mijn benen te strelen en mijn hand te pakken, ik ging gewoon verder met het gesprek en negeerde het ook toen ik wegging was ik erg onverschillig.

Later kreeg ik een smsje of ik ook eens zin had om iets af te spreken. Ik vond hem stiekem wel erg leuk dus zei natuurlijk ‘ja’, het was na school tijd en ik zou bij hem thuis komen, het voelde zó vertrouwd dat ik toen direct met hem naar bed ging terwijl ik nog maagd was en het tot toen aan toe altijd de jongens afwees. Toen ik thuis kwam dacht ik meteen dat het gewoon een one-time geval was maar ik kreeg gewoon nog smsjes van hem en hij wou weer eens afspreken.
3 weken later heb ik zijn ouders ontmoet en hij de mijne, we hebben een relatie, (voor mij mijn eerste relatie omdat ik altijd zei dat ik geen relatietype was) ik heb deze week voor het eerst bij hem geslapen. En het voelt helemaal goed.

MAAR NU KOMT HET:

Ik hoor alleen maar de raarste verhalen over hem, dat het een player is, dat hij het alleen maar voor de seks doet en dat het geen goede jongen is.

Hij bevestigd zelf ook dat wanneer hij vrijgezel is, hij een player kan zijn.
En dat hij al meerder one-night-stands heeft gehad en 4 relaties in totaal (de langste 7 maanden) 1 relatie was overigens een seks relatie.

Hij heeft spijt van sommige dingen en dat hij sommige dingen beter niet had kunnen doen maar het is nu eenmaal zo.

En al moet ik zeggen mijn verleden is nou ook weer niet zo heel netjes, alleen ging ik niet met ze naar bed.

Persoonlijk is hij heel lief tegen me, als ik iets niet wil maakt dat niets uit enz…
Ook smst hij beetje jaloersig: ‘Hopelijk zijn daar geen leuke jongens’ of hij smst me allemaal lieve dingen omdat hij bij me wil zijn.
Ik ben zelf niet een persoon die gauw ik hou van je zegt, hij zei dit vrij snel en ik heb er toen nooit op geantwoord. Hij zegt dat hij dit ook niet vaak zegt bijv: bij zijn seksrelatie heeft hij zoiets nooit gezegt.

Ook zei een jongen die hij nog maar pas kent tegen me dat hij echt zo’n lieve jongen is en dat hij in de kroegen altijd zegt dat hij een vriendin heeft, hij stelt me trots aan iedereen voor en nodigt me uit om bij zijn ouders huwelijk van 25 jaar te komen (dat pas over 2 maanden is).
Ook wou hij direct op facebook etc… zetten dat hij een relatie met me heeft enzo…

Wel hebben we vaak seks.

Denken jullie dat hij echt van me houdt?

P.S ook heb ik gezegd dat ik absoluut geen seksrelatie wil en hij antwoord daar op: Klopt ik ook niet meer, daarom ontmoeten we elkaars ouders toch ook:)

Alvast bedankt!

Nou hij stelt je niet voor niets aan zijn ouders voor, dus denk wel dat hij van je houdt. Een man kan ook veranderen hoor vooral als hij een meisje vindt waar hij om geeft.

we kunnen niet in zijn hoofd kijken maar hij klinkt soort van betrouwbaar wel…

Ik denk altijd eens een player altijd een player, maargoed als hij dat alleen in zijn vrijgezellenperiode deed kun je hem niks verwijten. Dat hij je graag aan iedereen voorstelt is een goed teken en verder zal de tijd het leren.

Ook sletten kunnen een meisje echt leuk vinden en daarvan houden. Ik denk dat de meeste stelletjes wel regelmatig tot vaak seks hebben. Als hij je trots aan iedereen voorstelt is dat ook een teken dat hij blij is met jou te zijn. Ik zou hem gewoon geloven. Mocht hij tijdens de relatie dingen doen waar je twijfels bij hebt kun je hem daarmee confronteren, maar hij klinkt wel alsof hij je echt leuk vind (:

ik zeg altijd als je twijfelt dan is het een NEE.

Hij is 3 weken na dit topic vreemdgegaan…ik heb het hem vergeven:$ maar gaat nog steeds niet goed

dat kan hij kan veranderd zijn gewoon kijken of die dingen met je wil doen buitenhuis(en dan geen sex in pashokjes wc,s ect) als die dan meegaat is het niet alleen sex

oo wacht hij is vreemdgegaan met zo verleden en dan vreemdgaan dat is natuurlijk niet normaal heeft die het zelf aan je vertelt zelfde dag ?