wat moet ik geloven en wat niet?

heey meiden!
een jongen die ik leuk vind (we zijn beste vrienden) hebben al heel lang contact. we vertellen elkaar alles. ook doen we wel is geil, fotos via snap enzo…
ik ben erachter gekomen dat hij tegen me gelogen heeft, hij zei dat ik de enige was naar wie die zullke fotos stuurde maar het bleek dat hij het 2-3 jaar geleden ook naar 2 anderen gedaan heeft. hij durfde t niet te vertellen omdat hij zich er heel erg voor schaamt en hij het achter hem wil laten. ik heb het hem vergeven… hij was heel lief voor me en het spijte hem echt. ook heeft hij verteld dat hij heel veel van me houd en heel blij met me is… en dat hij me zeker leuk kan gaan vinden… ik weet niet of dat wel gemeend is of dat hij dat misschien ook maar gwn gezegt heeft om van het gezeik af te zijn…
kunnen jullie me helpen?
xxxx

Hij houdt van je, maar vind je nog niet leuk? Daar klopt al iets niet. Hoe heb je hem leren kennen?

via school en vrienden enzo, hij kan ook van me houden als vrienden toch? hij zegt ook dat ik zn enige meisje ben. achjaaaa wel lief maar idk

Ik zou geen ‘geile’ dingen meer sturen via snap naar hem, als ik jou was.

Ik heb het idee dat 'ie dat alleen maar zegt zodat jij mooi doorgaat met het sturen van zulke foto’s…

Meestal zeggen jongens dan niet dat ze van je houden, dus ik denk dat hij van die foto’s houdt. Daar zou ik dus ook absoluut mee stoppen. Verder denk ik niet dat hij je echt leuk vindt.

Ik zou absoluut stoppen met zulke foto’s naar hem sturen, ook al is hij je ‘beste vriend’, hij kan het altijd tegen je gaan gebruiken en je ermee gaan chanteren. Ik vind het ook een vreemde situatie dat hij zegt dat hij van je houd, maar je niet leuk vind. Jongens zeggen zulke dingen vrijwel nooit over een vriendschap, althans ik heb het zelf nog nooit meegemaakt en/of van iemand gehoord.