Wat moet ik ermee aan?

Lieve meiden,

Voordat ik inhoudelijk met mijn verhaal begin wil ik even melden dat ik dit account speciaal voor dit topic heb gemaakt, omdat sommige meiden mij op mijn eigen account kennen. Ik hou het verhaal dan ook liever anoniem.

Het begon allemaal in februari toen ik een jongen leerde kennen. Hij was de vriend van een jongen waar ik voorheen een tijdje mee bezig ben geweest. Het begon met elkaar opzoeken met uitgaan, hij appte me dan waar ik was en kwam me opzoeken. Daarna bracht hij me vaak naar huis. Van het een kwam het ander en hij is toen een keer bij me blijven slapen na uitgaan (er is verder helemaal niets gebeurd). De volgende dag is hij tot 3 uur ofzo bij mij thuis gebleven en hebben we gechillt. Ik vond het heel gezellig om met hem te zijn en had het idee dat hij dat ook van mij vond. Toen hij wegging appte hij me dat hij het erg gezellig met me vond en of ik die week zin had om hem weer te zien. We hebben toen bij mij thuis film gekeken.

Ik merkte op die avond (dat we film gingen kijken) dat hij ‘meer van me wilde’ dan ik van hem. Toen ik op een gegeven moment vertelde dat ik ‘het’ nog nooit heb gedaan reageerde hij een beetje apart. Ik vroeg aan hem of het een afknapper was waarop hij reageerde ‘‘het is geen afknapper, maar wel een beetje ontmoedigend’’. Tot op heden weet ik nog steeds niet echt waar hij op doelde met deze reactie, maar goed. De keren daarop dat we afspraken merkte ik telkens dat hij graag seks met me wilde. Ik wilde dit echter niet van hem, omdat ik er nog niet klaar voor ben. Dit heb ik hem duidelijk gemaakt en dat accepteerde hij. Telkens bleef het in mijn achterhoofd spelen dat hij me alleen voor de seks wilde hebben. Toen ik dit aan hem vertelde zei hij dat hij het echt niet alleen voor de seks deed, want dan had hij niet zo vaak met me afgesproken. Enfin.

Een tijdje later merkte ik aan hem dat hij het niet meer zo zag zitten allemaal. We het, na een fikse ruzie met uitgaan, rustig uitgepraat en hij vertelde me de reden waarom hij het allemaal niet meer zag zitten. Het was niet spannend meer, het was altijd hetzelfde (we keken film of zagen elkaar met uitgaan) en het we appten te veel (hij is niet zo’n mobiel verslaafde zeg maar haha). Hij vertelde me toen dat hij niet toe was aan een relatie en dat hij me in dit opzicht te serieus vond (ik heb hem verteld dat ik ‘het’ alleen doe met een jongen waar ik al een lange tijd mee bezig ben of gewoon een relatie mee heb - dit vond hij enigszins preuts van mijn kant, zoals hij het zelf verwoordde). Vanaf dat moment hebben we het contact verbroken.

Nu is er echter een klein puntje. Hij was al die tijd dat we ‘met elkaar bezig waren’ al redelijk jaloers. Hij vroeg me, als ik was uitgegaan en hij niet, altijd ‘of ik nog jongens had gescoord’. Ik heb hem ook duidelijk verteld dat hij, als hij mij ook gewoon als een scharreltje zag, ook niet de enige jongen was waar ik mee zoende. Altijd als hij merkte dat ik met een andere jongen praatte of met een andere jongen gezoend had, werd hij een beetje geïrriteerd.

Toen het al 3 weken klaar was tussen ons kwam ik hem opeens tegen met uitgaan. Ik stond toen met een andere jongen te zoenen en dit zag hij. Een vriendin van me hield hem in de gaten (terwijl ik met die gast stond te zoenen) en volgens haar had hij gedaan alsof hij helemaal in een deuk lag en daarna zijn vrienden aangetikt en gezegd ‘‘ik zei toch dat het een hoer was’’. Het gekke is dat hij daarna naar me toe kwam om een praatje te houden. Hij begon het praatje al met ‘‘zo, je was lekker bezig net’’ en ‘‘wie was die gast, volgens mij ken ik hem niet?’’. Ik vond dit natuurlijk enigszins frappant. Hij is klaar met mij, maar toch reageert hij zo jaloers op het feit dat ik met een andere gast zoen. Ook sprak hij laatst heel random huisgenoten van mij aan tijdens uitgaan en begon hij een gesprek met ze over best intieme dingen (seks, relaties etc.). In dat gesprek had hij onder andere gezegd ‘‘dat hij, als hij een meisje alleen voor de seks had, hij echt nier zo vaak met haar zou afspreken’’ - daarmee doelt hij duidelijk op mij. Hij heeft mijn huisgenoten eigenlijk nooit echt gemogen, dus ik vind het erg raar dat hij ze (nu we klaar zijn met elkaar) toch aanspreekt. Dat zou ik bij zijn vrienden nooit doen. Laatst heb ik hem gefeliciteerd met zijn verjaardag, puur en alleen omdat hij me expres niet gefeliciteerd heeft met mijn verjaardag die een dag eerder was (hij wist 100% dat ik ook jarig was). Waarschijnlijk zag hij die felicitatie van mijn kant dus absoluut niet aankomen. Toen appten we weer even en begon hij een uitgebreid gesprek. Ik heb het gesprek toen afgekapt.

Ik weet echt niet wat ik met deze jongen aan moet. Ik denk echt best wel vaak aan hem en hoop stiekem dat ik hem met uitgaan weer een keer tegenkom of dat het weer wat wordt tussen ons. Wat denken jullie over deze jongen? Wat waren zijn bedoelingen bij mij?

Sorry voor het lange verhaal; maar in ieder geval bedankt :slightly_smiling_face:

Wow, dat is echt wel een raar verhaal haha!

Ik zou denken dat hij óf spijt heeft dat het contact verbroken is en je eigenlijk wel ziet zitten óf dat hij het wel degelijk alleen voor de seks doet en jou (of gewoon iemand) graag wil ontmaagden…

Ik vind het echt lastig!

Klopt, is het ook haha. Maar ik denk niet dat het dat laatste is…

Ik denk dat hij spijt heeft en niet zo goed weet wat hij zelf wil. Ik denk dat hij ook je aandacht probeert te trekken omdat hij je nog steeds leuk vind. En als hij zo jaloers reageert nadat ie zelf eeft gezegd dat hij niet klaar is voor een serieuze relatie dan denk ik dat hij je gewoon niet kan loslaten. Misschien ziet hij in dat hij niet zonder je aanwezigheid kan en mist hij de dingen die jullie samen deden. Jongens zijn rare wezens. Maar ja dit denk ik. Ik weet niet wat er allemaal in zijn hoofd speelt.

up!

Jeetje wat een lastige situatie! Waarom zijn jongens toch altijd zo vaag??