een paar maanden geleden leerde ik een jongen kennen, en we spraken elkaar bijna elke dag wel over msn en belde af en toe wel es
maar opeens werd dat minder weetniet meer waarom eig? miss door mn stage dat ik niet vaak online enzoo meer was maar dat boeit niet;p hij zei dat hij dat jammer vond enzoo.
maar nu spreek ik hem bijna nooit meer, hij begint ook geen gesprekken meer ;o
en pas had ik hem gefeliciteerd en had gevraagt hoe het was enzoo, toen vertelde die weer van alles en vroeg die ook dingen hoe mn vakantie was enzoo.
maar hij begint geen gesprekken meer uit zn eigen ;o
en nu wil ik eig niet meer beginnen totdat hij het begint, want ik weet gewoon niet meer wat hij van mij vind? eerst was het zo leuk tussen ons!
dus weet ik niet wat ik er van moet denken, aan de andere kant hij praat wel heel vrolijk terug tegen me, maar zelf begint hij geen gesprekken meer en als die me graag wilt spreken kan die dat toch doen.
wat moet ik daar van denken? weet het echt niet meer ;o
soms denkik van, toen ik het druk had en hem niet vaak meer sprak kan die gedacht hebben dat ik hem niet leuk meer vond ofzo?
nu ga ik van alles in mn hoofd halen, maar moet ik het aan hem vragen wat hij denkt? of gewoon afwachten? ik weet het niet maar hebben jullie tips ofzoo;o
en hebben jullie ook wel eens zoiets gehad? wat deden jullie toen? bedankt als je het verhaal gelezen hebt, het is een beetje te lang geworde hahaa!xx
Sorry, vaak is een jongen naast msn ook met veel andere dingen bezig maar als hij écht geïnteresseerd in je was begon hij ook wel eens zichzelf tegen je. Dat is de keiharde waarheid.
jaa idd! eerst deed hij dat ook wel maar tsjaa nu opeens niet meer, alleen als ik tegen hem begin praat die wel maarja hij moet zelf ook interesse tonen denk ik dan;x
bedaankt dat je het heb gelezen haha(;
Dit komt mij heel bekend voor ik heb ongeveer hetzelfde.
maar nu begin ik het gesprek gewoon telkens, maar hij is wel een stuk minder geinteresseert in me dan eerst… en ook met praten alle gespreksonderwerpen komen van mij…
Dus als ik jou was zal ik dat ook doen begin jij het gesprek eens. en kijk hoe hij reageerd op sommige dingen.
Ik ben het niet eens met Lasignora het hoeft niet meteen te betekenen dat hij niet meer zo geinteresseert in je is hij kan ook gewoon met andere dingen bezig zijn of hij wil het hard to get spelen !
Ja maar als het altijd zo is… dan lijkt het me sterk dat hij niet doorkrijgt dat het geen succes heeft :’)
Ja oke… maar als hij wel gewoon normaal terug praat en best vrolijk… dan lijkt mij toch dat hij wel nog geinteresseert is. en waarom moet een jongen altijd het gesprek beginnen waarom wij niet ! ?
Haha is ook niet zo, maar bijvoorbeeld bij mij begon ik aan het begin ook steeds, en we hadden áltijd leuke gesprekken, tot ik een keer dacht; laat ik nu maar eens wachten, kijken of hij toehapt.
En ja, op een gegeven moment gebeurde dat wel. Nu is het bijna altijd híj die tegen mij begint haha ;p
Komt me bekend voor… Jaar geleden jongen ontmoet, ook een keer afgesproken… daarna geen contact meer, allebei druk… En nu laatste tijd praat ik weer met hem op msn. Leuke gesprekken, maar nu ben ik het volgens mij steeds die moet gaan beginnen… Maar de gesprekken zijn dan nog wel steed sleuk en gezellig en niet saai en van die standaardzinnen. Heel raaar dus, maar ik laathe nu maar vn zijn kant afkomen!
bedankt voor jullie reacties!
volgensmij hebben best veel meiden dat ;o
jongens zijn gewoon rare wezens (;
maar ik denk dat ik dan idd gewoon paar keer gesprek op msn begint(;
willen jullie dan btw ook niet weten waarom ze dan opeens niks meer zeggen?