dag dames,
misschien kunnen jullie mijn raad geven.
het gaat om een erg leuke jongen, hij was een vriend van een jongen die mij leuk vond, maar vond die jongen niks. ondertussen dat ie jongen op vakantie was. Heb ik met die leuke vriend afgesproken, het bleef niet bij 1 keer, we zagen elkaar bijna om de dag, geven moment ook met elkaar gezoend, en kwamen er achter dat we een goeie klik hadden, maar elkaar niet leuk vonden, we waren wel veel bij elkaar, en samen uiteten geweest enz. geven moment kwam die jongen thuis van vakantie 1 dag, hij was boos op ons dat we met elkaar gezoend hadden. Maar ik zei dat ie zich niet zo druk moest maken, die jongen ging weer op vakantie voor een weekje, dag er na zag ik die leuke jongen weer, we bleven elkaar maar opzoeken en eindigen we altijd in zoenen, geven moment was er kermis in het dorp heb toen 5 dagen bij die leuke jongen geslapen, was allemaal kei leuk en gezellig, en hij zei ook tegen mij dat het mij anders was als met anderen meiden, en dat ie het allemaal niet meer weet, hij is ook 2/3 jaar vrijgezel. maar probleem is na die 5 dagen bij elkaar geslapen te hebben, hem ik hem niet meer gezien en whats appen we ook niet meer echt, hij zegt alleen dat ie ff rust wilt, en waarom ik nu allerlei zkerheid wil hebben, en laat me ff zegt ie dan,
maar wat moet ik daar mee? betekent dat ie me niet meer zit zitten of dat ie niet weet wat ie wilt of wat denken jullie ?
hij zegt niet wat er percies aan de hand is en als ik vraag zegt ie alleen laat me ff.