Wat moet ik doenn

Hallo allemaal ik heb jullie hulp even nodig. Ik ben aanstaande vrijdag jarig, ik geef donderdag avond een klein feestje met een aantal mensen. Nu heb ik een jongen uitgenodigd dat een vriend van mijn vriend is, hij is heel aardig en heb ik zelf ook een goede band mee. Maar nu wil ik ook heel graag mijn beste vriendin uitnodigen, maar zij heeft niet zo’n goede ervaring met die beste vriend van mijn vriend. Hij heeft haar best vaak geappt omdat hij geïnteresseerd is in haar, en zij heeft een vriend die dat niet heel chill vind. Nu kan zij dus niet komen omdat die jongen komt, en omdat haar eigen vriend het niet chill vind als zij naar een verjaardag gaat waar die jongen bij is. Nu zit ik echt met een dilemma, laat ik die jongen waar ik zelf ook een goede band mee heb alsnog komen omdat ik hem al heb uitgenodigd of laat ik mijn beste vriendin komen en zeg ik tegen die jongen dat hij niet meer kan komen. Help me out want ik heb die jongen dus al uitgenodigd wat best lullig is als ik dan nu zeg dat hij niet meer kan komen, maar aan de andere kant wil ik ook heel graag dat mijn beste vriendin komt.

Let me know wat ik moet doenn!!
Kus Serena

Ik zou sowieso je beste vriendin uitnodigen, beetje lullig als je je eigen vriendin niet uitnodigt op je verjaardag. Heel eerlijk, vind ik het de probleem van de vriend van je beste vriendin, zolang zij niet geïnteresseerd is in die jongen, zie ik geen probleem. Ik krijg een beetje het gevoel dat de vriend van je beste vriendin haar niet vertrouwd, dat is een probleem tussen hen en niet die van jou, wel heel lief dat je daar over nadenkt!

Je beste vriendin uitnodigen en hem vertellen dat hij helaas niet kan komen. Desnoods even met je broer over hebben of zeggen tegen hem dat ze maar naar zijn huis moeten.

Chicks before d*cks!