Wat moet ik doen?

Er is een jongen, ik ken hem van uitgaan
we hadden toen gezoend, ik hoorde van zijn vrienden dat ik de 6e op die avond van hem was, naja daar wordt je niet bepaald blij van ofzo, maargoed hij vroeg even later mijn nummer,
ik had zijn nummer niet, maar hij begon wel met praten op whatsapp, ik had wel gevraagd hoeveel meisjes hij die avond gehad had, hijzelf zei 2 maar dat die zich er wel kut om voelde naja in ieder geval ik vond hem aan het begin heel opdringerig enzo maar dat kwam denk ik meer door de drank, want begin hem nu wel leuker te vinden, het probleempje is wel een beetje dat hij 4 jaar ouder is, kleiner dan mij is en een uur van mij vanaf woont…, eigenlijk alles wat ik totaal niet wil haha maarja je kan je gevoelens niet dwingen natuurlijk… we hebben wel leuke gesprekken enzo maar hij begint ook nooit het gesprek, terwijl die wel gewoon super lief is als ik met hem praat =( Ik voel me echt opdringerig en stalkerig als ik áltijd maar weer het gesprek beginnnen moet, hijzelf begint nooit een gesprek maar hij heeft het wel over afspreken enzo gehad… wat moet ik doen? ik vind hem wel leuk enzo alleen jammer dat die ver woont en kleiner is bahhh I hate this feelingssss!

dit gaat gewoon niets worden.

Je kan het altijd proberen toch, ook al woont hij op een uur afstand. Ik had een vriendje op 2 uur afstand, en dan moest ik met de trein ;p tis uiteindelijk wel uit gegaan, maar wel een superleuke tijd met hem gehad, why not give it try =D

Oh hell no … dit doet mij vreselijk denken aan mij en me ex maar dat is al een hele tijd terug … oh god XD

Ohja even advies : Als ik jou was zou ik het niet doen … lees je verhaal zelf nog eens je ziet aan het verhaal dat je typt dat je eigenlijk al teveel nadelen hiervan in ziet :slightly_smiling_face: meestal gaat het dan niet goed.

Hnn oke ja ik wil het denk ik ook nog wel een kans geven, iig tot afspreken zodat ik iig qeer ewaarvoor ik het doe ofzo haha maar mijn mb ging gister kapot rn ik had zijn nummer dus niet meer, dus heb ik die gvraagd op facebook en die gaf diedus ik zei tegen hem heb toch maar een nieuw mb gekocht haha ;p maar daar heeft die niet op gereageerd, noet ik nu nog wat tegen hem zeggen? want wil wel contact niet verbreken, maar de heletijd achter hem aan gaan is ook niet wat… Zoja wat kan ik tegen hem zeggen?

Sorry voor de typfouten trouwens, moet nog een beetje wennen aan dit toetsenbord van mn mb ;p

Niemand? =(

Ik vind het eerlijk gezegd klinken of hij zelf niet erg geïnteresseerd is. Als je hem écht een kans wil geven kun je hem nog eens aanspreken en vragen of hij een keer iets wil doen. Reageert hij niet of vaag hierop, dan zou ik er niet te veel aandacht meer aan besteden denk ik…

Hmm misschien moet ik dat idd maar inzien, weet niet wat voor nut het heeft om met hem aftespreken als hij toch geen moeite in me stopt…

Opzich wil het niet veel zeggen dat hij veel meisjes zoent op een avond als hij single is.
Een jongen die mij leuk vindt heeft ook in een avond met 19 meisjes gezoend, toen was hij nog een pubertje, en hij is nu veel serieuzer en heeft net een relatie van bijna een jaar achter de rug zonder vreemd te gaan(wat normaal hoort te zijn).

Wat ik van jongens weet, is dat zij pas veel tegen jou beginnen te praten als ze je echt heel leuk vinden, daarvoor is het een beetje ‘hee, alles goed, ja met jou, ook goed, ok’.
Niet alleen wij als meisjes, maar ook jongens willen weten hoe geïnteresseerd de ander is.
Dat hij afspreken heeft genoemd is opzich een goed teken, ik zou hem daar nog even wat over vragen, dat je graag met hem wil afspreken, maar dat het echt een afstand is om te reizen, en dat je ook graag wil dat er wat respons van de andere kant komt.
En vindt hij dat te moeilijk, dan zou ik er niet meer moeite in steken, misschien gaat hij jou dan ‘stalken’ xD.

Hmmm het is idd wel zo dat ik geen moeite in.iemand moet stopoen die dat ook niet bij mij.doet, en eigenkijk lijkt die de laatste 2 dagen al helemaal ongeintressgggeerd, ik; leef je nog? Haha hij; tuurlijk :grinning: ik; alles goed dan? Hij; tuurlijk toch :slightly_smiling_face: ik; oke mooizo! En daar eindigde hey gesprek alweer omdat hij berder niet reageerde…

lastig, maar ik zou het gewoon laten gaan. als het alles is wat jij niet zoekt, waarom zou je het dan proberen. want waarschijnlijk gaat het dan ook niet goed later. vooral omdat jij alle moeite doet en hij niet …

succes !

je kan wel wat leuks met hem doen
en daaruit kan je kijken of je veder met hem gaat of niet.

ja maarja de heletijd achter hem aanlopen is ook niet alles… hij begint geen gesprek meer en hij antwoord ook niet meer, tenminste gister niet… wat moet ik zeggen om het gesprek weer te beginnen?
Ik ben idd eerder over afspreken begonnen, hij zei toen; hmm ik denk toch niet dat ik je ga zien ;p ik zei want? hij zei; je woont ver, ik zei; hmm ja dat is waar, hij zei; maar we kunnen het wel een keer doen in de vakantie ofzo! ik zei ja maar als jij al vind dat ik ver woon, en ik van jou waarom zouden we het dan doen… hij zei we kijken wel even in de vakantie, dan wil ik ook wel jou kant op komen… (omdat ik zei dat ik niet veel geld had om naar hem te reizen) daarna hebben we het niet meer over afspreken gehad…

Kan ik dit.tegen hem zeggen? ; dat afspreken wordt uberhaupt niks meer he ik bedoel je reageert nu al niet eens meer… Of is dat raar?