Wat moet ik doen ????!

Heey meideeeen

ik heb een soort van probleempje
ik vind een jongen heel erg leuk, echt al een tijdje. Hij zit bij mij op school en het is een vriend van me ik kan heel erg met hem lachen en als ik hem op school zie slaat hij wel is een arm om me heen ofzo maar dan gewoon vriendschappelijk. en volgende week ben k een avond alleen thuis en toen vroeg hij of hij mag komen, maar ook weer gewoon vriendschappelijk kwam het over. alleen nou zij een week geleden mijn ex (een goede vriend van 'mijn lover’haha ) van passen jij en jasper niet goed bij elkaar en hij bleef er maar over door praten, alleen nou weet ik niet of hij mij leuk vind ofiets, het kan ook zijn dat mijn ex gewoon zat te klote. wat vinden jullie dat ik moet doen ?

ik wil trouwens miss als die dinsdag gewoon zeggen dat ik hem leuk vind, als ik daar de ballen voor heb haha, alleen als hy dan zegt ik vind je niet leuk wat moet ik dan doen ?:open_mouth:

en ohja als ik hem op school zie zegt ie altijd wel wat maar op msn praat hij nooooit…

nouja dankjewel voor reacties :relieved:

ik denk wel dat hij je leuk vind, aangezien hij vraagt of hij mag komen :slightly_smiling_face:

hihi ja zo wil ik ook denken, maar aan andere kant als hij gewoon vreindschappelij bedoelt, want we gaan wel is vaker naar b uiten met zn 2en gewoon. maar dankje voro reactie ik hoop dat ik t die avond gewoon durf te zeggen haha