Wat moet ik doen?

Hey girlsceners, ik moet even mijn verhaal kwijt, want ik weet echt niet wat ik moet doen. Dit is 1 van de 1000 problemen met jongens topic, maar ik zou het heel erg leuk vinden als jullie mijn verhaal lezen & advies geven.

Via Facebook heb ik een superleuke jongen leren kennen. Ik ben 16, hij is 20, en woont 200 km van mij vandaan. Ik vond mensen ontmoeten via internet eigenlijk best raar, maar na 4 maand praten, begon ik toch iets te voelen voor hem, en hij voor mij. Het was ontzettend raar omdat ik hem nog nooit gezien heb, dus hadden we afgesproken. Het was zeer gezellig, we hebben leuk gepraat, ik voelde voor het eerst in mijn leven vlinders, maar er is niks meer gebeurd dan praten. Ik ben daar best blij om, want ik ben niet zo een type die meteen gaat zoenen. Dat was al een tijdje geleden, ofja zeg maar 2 maand geleden, en dat is ontzettend lang. Ik had het onzettend druk met school, hij met zijn werk, en het kwam er gewoon nooit van om met elkaar te kunnen afspreken, we hebben allebei heel erg veel hobby’s, en de afstand is zeer groot. Nadat we afspraken hadden we wel gesprekken op msn 's avonds, die soms uren duurde. Het is echt zo een jongen waar je uren mee kan praten, ik ga nu niet zeggen hoe geweldig hij wel niet is enzo, want dan zit ik hier morgen nog te typen, maar het is echt gewoon de allerleukste jongen die ik ooit in mijn leven heb ontmoet. Ik ben dan ook nog steeds dolverliefd op hem. We hebben niet echt een relatie, onze ouders en vrienden weten ook van niks, maar hij zegt wel dat hij liever op mij wacht dan met een ander meisje te gaan. Nu zouden we nog eens afspreken 28 juni, we hebben allebei vakantie dus het lukt normaal wel, maar hij doet zo raar nu… De laatste weken, ofja laatste maand eigenlijk, is hij bijna nooit meer online. Hij zegt dat het door zijn school komt omdat hij veel werk krijgt laatste dagen, maar nu is het vakantie, dus heeft hij normaal gezien geen werk… vroeger zaten we overdreven veel op msn, ik denk meer dan 8u per dag, tot 3u snachts enzo, maar nu nooit meer. Nu kwam hij daarnet eventjes online en vertelde ik over mijn week enzo, heel uitgebreid, zoals ik altijd doe, en dan vroeg ik hem hoe het met hem was, zei hij zo 1 zinnetje; en dan zei ik dat ik zo een zin had in 28 juni, en of het nu goed is dat we rond 11u aan het station afspreken, hij negeerde mijn vraag en hij zei dat hij eventjes weg moest omdat hij zich nog moest douchen en dingen opruimen enzo. Het klonk al heel vaag, dat was om 9u smorgens, en hij is niet eventjes weg geweest, want hij is er nu nog steeds niet. Dit komt echt vaker voor, en ik maak me echt zorgen dat hij me gewoon gaat laten zitten 28 juni. Ik ken hem echt niet zoals hij nu doet. Als we samen praten (dat kwartiertje dan ofzo) is hij echt super lief, luistert hij precies echt wel enzo, maar hij is er gewoon bijna nooit meer, en ik weet echt niet of ik er nu iets over moet zeggen of niet… Ik weet gewoon niet wat ik moet doen.

Ik stel me heel hard aan, doe ik wel vaker, maar ik wou dit ook gewoon eventjes kwijt…
En nu ik het zo zie is het best een lang verhaal geworden, sowieso al bedankt voor te lezen :’)

Misschien is hij gewoon een beetje klaar met je…?

Vraag het hem gewoon eerlijk! Ja, dat kan ervoor zorgen dat het misschien over gaat tussen jullie, maar je voelt je nu ook kut omdat je niet weet wat er is! ZEG HEM HOE JE EROVER DENKT OVER HOE HIJ DOET!!! :wink:

Zeg gewoon wat je hier hebt gezegd tegen hem, dat lijkt me de enige optie.

Okee, bedankt voor jullie reacties, maar zou ik niet wachten tot 28 juni ? Ik ben wel bang dat hij me 2 uur laat reizen en dan niet komt opdagen, maar aan de andere kant is het zo een lieve jongen dat hij dat nooit zou doen…

Wachten tot 28 juni? Waarom?! Je kan toch ook nu aan hem vragen om duidelijkheid. Sowieso moet er gepraat worden. Stel je gaat erheen 28 juni en hij is er niet, dan moet er ook over gepraat worden. Het moment komt een keer, waarom niet nu?! (of zsm)

ik zou t aan hem vragen , als hij je daar laat staan voel je je ook klote dus vraag het hem en zeg hoe je je voelt… en als hij zo geweldig is als je zegt begrijpt hij je vast :wink:

succes! x

Als hij 28 juni gewoon komt, en het gaat supergoed tussen ons, hoeft er toch niet meer gepraat te worden? Maar ik wil niet nogg wachten tot dan, dus ik zal er wel eens over praten, als hij nog eens online komt… Alleen ben ik zo bang dat hij gaat vinden dat ik me ontzettend aanstel ofzo.