Wat moet ik doen?

Dit is een anoniem account :’)

Ik ben 14 jaar en ik ben nog maagd. Ik heb een vriend en we besloten dat we wilden proberen om seks te hebben, maar we wisten niet zeker of het zou lukken aangezien ik dus nog maagd ben en het waarschijnlijk niet zou passen of heel erg pijn zou doen. We hebben het dus geprobeerd en zijn penis paste er helemaal niet in en het deed erg pijn, en ik heb echt geen idee hoe ik het ‘ruimer’ kan maken downunder. Wat moet ik doen?

glijmiddel? meer voorspel??

Of anders wacht er nog even mee. Je bent hartstikke jong joh!

Nog anderen?

Eerste vraag die je jezelf stelt: Wil je dit écht wel? Of wil je gewoon je vriendje een plezier doen?
Voor je seks hebt moet je proberen om heel opgewonden te zijn, zodat je goed nat bent down under. Dit kan je doen door heel veel en lang te kussen (op de mond maar ook andere plaatsen) Op sekswoordenboek.nl vind je vast nog meer raad!

Misschien was je té gespannen. Probeer meer te ontspannen. Doe 't dus alleen als je jezelf er HELEMAAL prettig bij voelt. Als je je niet op je gemak voelt dan raak je gespannen en dan gaat ontspannen heel moeilijk.
Daarnaast kan 't ook zijn dat je te “droog” was. Dus wat solamente ook al zegt: meer voorspel of anders glijmiddel

Ik weet zeker dat ik het wil, het was zelfs mijn idee haha :’) En hij wilde het alleen als ik het ook wilde, dus ik wil het echt.

denk goed na voordat je een stap zet ! :wink:

Up

De tips zijn al gegeven, meer dan dat kan je niet. Kijk anders even op www.sexwoordenboek.nl , misschien heb je daar nog wat aan.

Gebruik je wel een condoom? Want daar zit ook glijmiddel op he en het gaat een stukje makkelijker dan zonder!
Sowieso zou ik een condoom gebruiken als ik jou was :’)

Tuurlijk gebruiken we een condoom, ik hoef geen baby haha :’) Maar bedankt voor de tip (:

naar mijn ervaring gaat het juist makkelijker zonder xD. dat doet bij mij minder pijn. dat rubber vind ik heel vervelend ‘schuren’ zeg maar. doet niet echt veel pijn ofzo, maar het voelt niet fijn. zonder gaat het gewoon heel makkelijk erin

je kan ook aan de pil zijn he.

en ik denk dat als het niet lukt, dat je dan nog ff moet wachten. verken elkaar verder, doe heel veel aan voorspel en wanneer jullie allebei heel erg opgewonden zijn en op je gemak bent dan moet het wel lukken.

Dat ben ik ook, maar die beschermd ook niet 100% (:

^ In elk geval verstandig dus, we like that.
Maar goed, doen jullie ook aan voorspel? Het is fijn om zoiets op te bouwen, plekjes te ontdekken enz voor je bezig gaat met het ‘echte’ werk. Daarna gaat zoiets vaak ook vanzelf, zonder moeite.
Ik denk dus dat je er nog niet klaar voor bent. Dat is ook niet raar, gewoon even verder gaan met ontdekken.

Dankje (:
Hmm ja dat doen wel wel, maar niet heel uitgebreid ofzo… Misschien heb je wel gelijk (: