Wat moet ik doen?

Oke, het zit dus zo:
Ik heb met 2 vriendinnen, B en E, vanavond een feest, en we zouden vanmiddag om 12 uur naar Enschede fietsen en dan de hele dag shoppen. B zou wat vroeger bij mij komen, zodat we nog even mij een winkel in de buurt konden kijken waar nu uitverkoop is. Maar toen was ik weer zo’n sukkel, die me ging verslapen. En toen werd B boos op mij, en zei ze dat ze geen zin meer had om te gaan en dat ik alleen met E moest gaan. Ik heb een aantal keer mijn excuses aangeboden, maar ze wilde niet meer gaan. Toen belde ik E om te zeggen of ik anders misschien wat later kwam, omdat ik naar B wilde gaan om nog een keer sorry te zeggen, en haar over te halen mee te gaan, toen zei E dat ze het al van B had gehoord, en dat B nu op weg was naar haar om alles te regelen, en dat ze had gezegd dat ze misschien beter zonder mij konden gaan.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik voel me nu echt heel kut en schuldig… Aan de ene kant had ik echt heel veel zin om te gaan vanavond, maar aan de andere kant denk ik dat het misschien beter is als ik niet ga. Maar ik wil wel dat het goedkomt met B, want ze is een hele goede vriendin van mij…

Sorry voor dit hele lange verhaal.

Als ze al zo’n drama maken om een keer verslapen. Waarom zijn het dan ingodsnaam je vriendinnen? :’)

Ik heb al twee keer eerder verslapen :blush:

Ohja, en E is trouwens niet boos, die vind het gewoon heel jammer dat er nu zo’n gedoe is, ze wil het liefst dat alles goed komt…

Ja en? Het is maar verslapen, niet het einde van de wereld. Als daar zo’n heisa om gemaakt wordt, zijn het niet bepaald vriendinnen.

Ik weet het, ik vond het ook nogal raar eigenlijk…

Daar heb je je antwoord. :wink:

Maar het is wel lullig tegenover E, want die zit er nu een beetje tussen, ze wil gewoon dat alles goedkomt.

Ik zou nu ook naar E (daar is B nu toch ook?) gaan en zeggen dat het je echt spijt, maar ook dat je het nogal lullig van B vind dat ze zo lullig tegen je doet.

Ik zou het ook irritant vinden als iemand zich de hele tijd verslaapt, waardoor allerlei plannen moeten opschuiven. Bel die vriendin op, zeg dat het je spijt en dat je voortaan wekkers (gewoon meerdere ofzo haha) zal zetten. Vraag of ze weer mee gaat en of alles weer goed is.

Ga er gewoon heel en zeg dat het je spijt.

Ik snap B. niet echt…Natuurlijk is het vervelend als iemand zich verslaapt, maar alsnog kan je daar weinig aan doen. Waarom zou je dan boos over moeten blijven? Ik denk dat je het beste dat ook tegen haar kunt zeggen. Zeg ook nogmaals dat je het echt spijt en dat je de volgende keer misschien meerdere wekkers zal zetten.

Hopelijk draait ze bij!

ik vind het wel dom dat iemand daar zo boos om word

Ik vind het echt dom dat ze daarover boos wordt.
Kan jij er wat aan doen dat jij je verslapen hebt en ook al is dat al eens eerder gebeurd.
Laat haar gewoon dit topic zien haha.

Okaayy , b is wel een beetje weird xd.

Maaar dus , als ze wel echt een goede vriendin is, dan zou ik alsnog gaan nog een x sorry zeggen. Ze kan toch niet voor altijd boos blijven?
Succes!

is het nog goed gekomen?

Ja, ik ben indd naar E gegaan en toen hebben we er een beetje over gepraat, en het is uiteindelijk wel goed gekomen;) Ik heb sorry gezegd, B heeft ook sorry gezegd, dat ze zo boos werd.