Wat moet ik doen?

1 maand geleden onmoette ik op een opendag van een Universiteit een leuke jongen, helemaal mijn type!
Hij is alleen 21 en ik 16.
Op het feest dat de opendag afsloot ben ik methem gegaan en na het feest hebben we nog 2 uur staan zoenen & praten op de gang v studentenhuis, waar ik logeerde en hij ook een kamer heeft.

De dag daarna ben ik daar gebleven en hebben we wat gedronken enz. Daarna hebben we 2 weken elke dag gesmst, hij wilde zo snel mogelijk afspreken maar ik werd even ziek dus dat lukte niet gelijk. Daarna vroeg hij weer om aftespreken in mijn vakantie, dit werd woensdag… Hij zei dit af door iets met ze verjaardag.
Toen heb ik nog wat dagen geopperd maar dit werd t ook niet… Ondertussen was het smsen sinds begin vd vakantie veel minder geworden, ik was ook beetje klaar met smsen, wilde hem gewoon zien.
Toen spraken we af voor vrijdag - vandaag-, we smste zondag nog beetje maar hij antwoordde niet op t laatste smsje.
op woensdagnacht smste ik iets in d trant ‘blabla… are we still on for friday?:wink:’ hier heb ik geen antwoord op gekregen, daarna heb ik t laten gaan en gewacht op een reactie van hem, die heb ik niet gehad…

Het klinkt best hopeloos, maar als ik hem weer zie is het waarsch allemaal weer goed! Maaaarrr what to do? Please help, want ik vind hem geloof ik echt leuk, denk steeds aan hem…

Gewoon nog een keer proberen af te spreken? Ik zou er bij zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij steeds niks meer laat horen. Doet hij het weer dan zou ik hem laten doen.

Ik bedacht me, ik had gewoon woensdag niet moeten smsen en vrijdag na me werk moeten bellen van: dus wat gaan we doen vanaaf?

Nu zit ik te twijfelen wat ik moet doen; doen alsof ik t vergeten was, boos smsje sture omdat hij me heeft laten zitten, wachten tot hij ooit weer is wat smst (als hij nog smst…)
Zeg evenwat ik moet doen, anders wordt t een impulsieve actie waar ik spijt v ga krijgen…:frowning_face: