Wat moet ik doen?!

Er zit sinds begin dit jaar een nieuwe jongen bij me in de klas, vanaf het eerste moment dat ik hem zag vond ik hem leuk en ik weet 100% zeker dat hij mij ook leuk vind aan de manier waarop hij naar me kijkt en doet als ik bij hem in de buurt ben (Ik heb het echt nooit mis als ik zoiets denk).
Ik begon hem steeds leuker te vinden en ben nu echt heftig verliefd op hem. In het begin probeerde hij met me te praten enzo maar ik werd er echt zenuwachtig van en kapte het steeds snel af, het domste wat je maar kunt doen. En dat terwijl ik juist totaal niet verlegen ben en met iedereen omga ben echt heel sociaal, hij is trouwens ook niet verlegen hoor maar wel als ik bij hem in de buurt ben x)
De laatste tijd ontweek hij me een beetje in de klas maar ik zag wel steeds vanuit mijn ooghoeken dat hij ‘stiekem’ naar me zat te staren steeds wat ik echt super schattig vind haha, hij ontwijkt me denk ik omdat hij denkt dat ik geen interesse in hem heb/ niks met hem wil.
Hoe kan ik hem laten blijken dat ik juist wel interesse in hem heb?! Ik kan niet direct gaan vragen om een x wat af te spreken ofzo ghehe dus een beetje subtiel?

Ohja en met valentijnsdag gooide hij een briefje naar me maar ik pakte dus mijn boek van mijn tafel en het viel eraf en iedereen zat het was echt stil dus de leraar komt het briefje pakken van de grond en gooit het weg asfghdjkfltkrgghajavghhafahdgf. Hij is trouwens ook echt geen player maar ziet er wel supergoed uit haha (:

Oh en mijn vriendinnen weten dit niet zelfs mijn beste vriendin niet, want ik weet hoe de situatie in de klas dan wordt, ONGEMAKKELIJK haha.

Keertje naast hem gaan zitten, praatje maken (ondanks je zenuwen), naar hem lachen als hij naar je kijkt etc.

toch proberen iniatief te nemen om te praten, hy praat vast mee ! en dit volhouden en als jullie blijven praten een xtje vragen om wat leuks te gaan doen !

ga er gewoon gezellig mee praten. uit je verhaal kan ik opmaken dat het wel goed zit. wees gewoon lekker jezelf & probeer een beetje te flirten. ik denk dat er wel iets leuks uit komt. (:

+1 voor je naam.

Aah oke dankjewel dit is de laatste vakantiedag en morgen zie ik hem weer ik ga het echt doen anders word ik echt heel boos op mezelf…
En cruxed dankje dit geeft me echt hoop! (:

Hahah me gustaaaa

hahah ja wou net zeggen +1 voor je naam.

Zie morgen als een nieuwe start. Laat hem merken dat je hem wel degelijk ziet staan, door zelf af en toe zijn kant op te kijken, en vooral blijven kijken als hij ook naar jou kijkt. En zodra je de kans krijgt maak je even een babbeltje.

I see what you did there :grinning:

Ik zou zeggen… Flirting like a sir =)

knipogen en kijken hoe die reageert haha

Okay, wat is jouw naam? ;o Een meisje die ik ken zegt dat ook heel vaak haha.

OT: gewoon proberen een gesprekje te beginnen, desnoods op msn?