Hee meiden,
Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Het is nu 3 weken uit met mn vriend en ik mis hem echt verschrikkelijk. We hebben 5 maanden iets gehad, maar eigenlijk hadden we al 1,5 jaar steeds bijna iets. Toen ging het ook een keer fout, maar kwamen we uiteindelijk weer bij elkaar. Hij wilde me toen heel graag terug en had me echt overtuigd. Er was veel miscommunicatie, waardoor het fout ging, dus maakte hij het uit. Terwijl ik er alles voor heb gedaan naar mijn idee.
Hij wil wel contact, ik vind dat moeilijk, maar ik wil hem wel graag terug.
Ik vroeg laatst of hij wilde afspreken, gewoon om even te praten, maar hij wilde dat niet omdat we niks hebben zei hij. Terwijl hij daar normaal gesproken geen problemen mee heeft. Ik weet dat hij het er ook moeilijk mee heeft, dus dat kan het ook zijn. Ook heeft hij het moeilijk met wat dingen thuis, daar heb ik hem in proberen te steunen, maar omdat hij het al opgaf met onze relatie, kon ik hem niet echt helpen.
Ik wil hem echt het liefste gewoon terug, het was heel leuk allemaal. En ik ben zo verdrietig hierdoor, ik mis hem zó erg. Wat moet ik doen?
Liefs,