wat moet ik doen??

Hee meiden

Ik heb een probleem. Ik word er zelf ook een beetje verdrietig van.
elke keer als ik een jongen (denk) leuk te vinden, en ik begin iets met hem. Is dat gevoel altijd heel snel weg bij mij. Het voelt gewoon niet goed met hem. En toch kwetst het mij ook omdat ik hem in het begin dan zooo leuk vond. En ineens is het weg.

Ik heb nu een hele leuke jongen ontmoet. Tijdje aan het daten geweest en nu is het ook wel serieus. En alles ging ook gewoon goed. Tot ik nu gewoon dat gevoel weer begin te voelen. Ik wil niet dat dit ook stuk gaat.
Het is niet alleen maar rot hoor, als ik aan die leuke dingen van hem denk bijv.: als hij naar de tv kijkt trekt ie altijd zo’n leuk gezicht. Waardoor ik weer helemaal vlinders krijg.
Maar toch je hoort zo’n gevoel niet te hebben.

Miss komt het door vroeger omdat ik jongens te snel vertrouwde. Ik weet het echt niet, Ik ben wel vaak gekwetst. Tot ik op een dag zoveel verdriet had om een jongen. Miss is het angst dat niet weer wil voelen.

Ik heb geen idee. Ik wil gewoon niet dat dit ook stuk gaat

Ik had dit verhaal er al opgezet. Maar kan het niet meer vinden. Nieuw sorry

heee,

ik weet precies wat je voelt
en heb pre-cies hetzelfde…
eindelijk weer n leuke jongen, helemaal super, bamweg is t gevoel…
ik probeer er gewoon niet over na te denken hem kwijt te willen.
ik heb al zo vaak relaties verknalt door dit …
ik probeer gewoon het gevoel te negeren, en misschien gaat het dan weg ofzo?
misschien een optie :slightly_smiling_face:

hee!
ik heb dat ook, maar het lijkt me echt geweldig om gewoon langer een vriendje te hebben! Ik denk dat als ik hem leuk vind, dat het dan een spel wordt om hem te krijgen. Maar als ik hem eenmaal heb wordt het saai. En dan vind ik hem niet meer leuk!
Hebben jullie trouwens tips om de jongen die ik nu leuk vind te versieren? Hij woont best ver weg, maar ik zie hem vrijdag weer. En ik hoop dat er dan misschien wat gaat gebeuren :slightly_smiling_face: xxxxx

Jaa dat heb ik ook!! Als ik hem dan heb is het gevoel weg. En ik probeer het gevoel te negeren, Maar daardoor word het erger. Ik weet echt niet wat ik moet

Ik heb dit ook. Toen ik een paar jaar geleden wat aan het daten was met een jongen en het weer eens wou afkappen daardoor, hebben mn vriendinnen me overgehaald dat ik het 1 maandje moest aankijken. We zijn uiteindelijk 1 jaar samen geweest en hebben écht een leuke tijd gehad. Soms is het het beste om het even aan te kijken, ook al is dat eng

Neem dan niet gelijk verkering, maar bouw het langzamer op.
En je hoeft/kan niet 24/7 verliefd zijn, dat ben ik ook niet, vooral niet in het begin.
Zelfs op de laatste officiële date wilde ik afhaken omdat ik zogenaamd geen gevoel zou hebben.
Nu ben ik een jaar verder en heb ik volgende week een jaar verkering.
Puur omdat ik me niet gek liet maken door mezelf. Het avontuur aan ging en m’n gevoel niet uit de weg ging. En door ook mijn eigen ding te houden, kon ik soms afstand doen en dan realiseer je je wat een jongen voor je betekent.

Ja ik laat me echt gek maken. Het voelt als een spel voor me , In het begin is het spanndend maar als ik hem dan heb. Begin ik allemaal afknappers te krijgen. En dan word ik helemaal gek van mezelf. Het is gewoon een beetje saai . Het klingt net alsof ik hem gebruik met dat spel enzo , Maar dat is echt niet zo. Ik ben gek op hem. alleen dat gevoel maakt me gek. Miss moet ik het wel heel rustig opbouwen. Zal ik hem ook vertellen vanavond

Ben je niet iets te kritisch? Dat je teveel zoekt in een jongen. Als je flirt met iemand dan ga je af op zijn uiterlijk en het gedrag dat je aanspreekt. (Glimlachen naar elkaar, oogcontact enz.) Maar als het serieuzer word en als je echt aan een relatie gaat denken ben je denk ik te streng voor jezelf/hem? Iedereen heeft wel iets wat hij of zij minder vindt aan zijn of haar partner. Ik heb een lange relatie achter de rug en vond ook niet altijd alles leuk aan hem. Maar ik kon er wel doorheen kijken want een jongen waar je ‘alles’ leuk aan vind bestaat denk ik niet… Tenzij je heel verliefd bent natuurlijk (liefde maakt blind :wink: ). Alleen na een tijdje vervaagt die roze wolk ook weer en zo heeft iedereen wel iets wat ‘minder’ leuk is aan je partner…

Ik ken het, het is ook niet zo gek dat je echt niet bij je jeugdvriendjes meteen je levenspartner vind die je voor altijd leuk vind. En het hebben van een relatie word ook zwaar overdreven, het is echt niet allemaal regenbogen enzo en je hoeft je echt niet 24/7 superzwaar verliefd te voelen.

Mischien angst om echt aan iemand te binden?

Heey, ik heb dat gevoel ook altijd. Dan vind je zo’n jongen leuk en dan is het daarna weer opeens weg. Ik weet nooit goed wat ik dan moet doen… Maar ik denk inderdaad dat het in jouw geval met de dingen die vroeger zijn gebeurt te maken heeft. Maar het komt vast wel goed als je maar naar je hart luister :slightly_smiling_face:
Veel succes!