Wat moet ik doen ?

Ik ben al ongeveer een half jaar verliefd op een jongen. Het kwam eigenlijk omdat hij wel eens naar me keek en als ik dan terug keek lachte hij… En op het begin van het schooljaar deed hij op msn ook kei aardig enzo. Maar nu zegt hij niks meer tegen mij op msn behalve als ik tegen hem begin te praten en dan gaat het gesprek al snel stil.

En wat nog het grootste probleem is is dat hij met mijn beste vriendin op msn allemaal zegt van : ik wil met jou zoenen enzo, en hij zit allemaal te flirten met haar maar dan alleen op msn, in het echt durft hij zeker niet … En hij stuurde laatst ook allemaal smsjes met ik mis je dus ik ga je ff smssen naar mijn beste vriendin.

Maar op school lacht hij nog steeds wel eens naar me dus ik weet gewoon niet of ik nog verliefd op hem moet blijven. En eerlijk gezegd denk ik ook dat het niet lukt hem te vergeten want hij zit bij me in de klas…
Maargoed, wat vinden jullie hiervan en geef me tips aub ! :grin:

Het lijkt erop dat hij je vriendin leuk vind…
maar ik geef je 1 tip mee als je met iemand uit je klas neemt
en het gaat uit dan zit je het hele schooljaar met hem opgescheept
en dat is niet bepaald leuk… :pensive:

nee idd, als die bij je in de klas zit is het niet slim…
ik heb er ook best spijt van dat ik dat een keer gedaan heb (begin dit schooljaar)
je blijft toch anders tegen die persoon aankijken …

maar maibe moet je er is met je vriendin over praten ?
en als je liver niet hebt dat zij wat met hem neemt dat gewoon eerlijk zeggen …
als vriendin moet ze daar wel rekening mee houden lijkt me ??

succes x

Heb ik allang gedaan en ze ziet niks in hem en ze zal ook nooit met hem nemen voor mij zei ze haha .