Wat moet ik doen =(

heej iedereeeeen x)
ik ga even mijn verhaal doen omdat ik echt niet weet wat te doen. Het was dus net uit met mijn vriendje en vlak erna kwam er een jongen die mij over hem heeft geholpen en altijd lief was. En op een dag zei hij dat hij verliefd op mij was, en ik zag hem ook graag maar ik wou nog niet verkeren. Dus hebben we een tijdje gwn gekust enzo zonder te verkeren. En dan toen ik er klaar voor was om te verkeren ging het dus goed en ik was spr gelukkig enzo. Maar dan kustte hij een ander meisje ;( en maakte ik het natuurlijk uit. Ik zag hem nog spr graag en ik mistte hem enormmmmmm. In die tijd deed hij kei gemeen enzo x). Maar toen hij zag dat er een andere jongen op mij was begon hij weer te praten tegen mij van ik mis je enzo. En ik ging dus terug bij hem en kustte hem weer, maar dan 's avonds op msn zei hij dat hij niet goed wist of hij nog wou verkeren en dus liet ik het weer vallen. Maar nu in de vakantie was ik bij hem en vroeg hij om weer te verkeren en ik zei ja en het was weer goed x) maar nu doet hij kei stil, zegt hij bijna niets en zie ik hem bijna niet ;( het is niet meer zoals vroeger en het is net of niemand mag het weten dat ik terug met hem ben. Mijn vrienden zeggen dat hij met mijn voeten speelt maar ik zie hem echt graag en ik weet echt niet wat ik moet doen ;( als ik zeg tegfen hem ; ik zie je graag dan zegt hij altijd wel ik jou ook maar hij zegt het nooit meer uit zijn eigen en dat deed hij vroeger dus wel. wrs maakt hij het uit binnen een paar dagen en ik zie hem nog kei graag ondanks dat hij mij al meerdere keren gekwetst heeft… =( xx

met je voeten speelt?
misschien even nalezen voordat je iets post…

maar laat hem doen. hy doet je alleen maar pyn.

ik zal het dan zo zetten : mij zot maakt x)

Met iemand voeten spelen is gewoon een uitdrukking hoor? Het betekend dat je iemand voor de gek houd als je met iemands voeten speelt.

O na dat kennen wij hier niet. maarja oke weer wat geleerd :slightly_smiling_face:

Officieel is het zelfs een Nederlandse uitdrukking, dus niet eens Belgisch! Maarja niet heel bekend blijkbaar :stuck_out_tongue:

haha nee ik had er echt nog nooit van gehoord xD

sorry ik vind het een beetje vaag en snap er eigenlijk geen fuck van, wat is nou je probleem? dat t niet meer was als vroeger, praat met hem. Vraag waarom hij zo anders doet

ik kende t ook niet, ik dacht ook dat t een fout was

praat met hem

met voeten spelen is een belgische uitdrukking *heb het opgezocht ^^ *

ik heb al zoveel met hem gepraat en ofwel wordt hij min of meer kwaad ofwel begint hij me te kusse en doet ofdat er niks is ;s

wat een grappige uitdrukking komt het van voetje vrijen ofzo?
maar wat ik zou doen is…
naar hem toe gaan en na een tijdje gesproken (evt gezoend) te hebben de keuze bij hem leggen en gewoon vragen wat wil je nu:

• vrienden blijven
  • mn liefje worden
  • of me totaal dood negeren en later weer jaloers worden?
    je legt dus de keuze bij hem… en het lijkt me handig als dit dan ook de definitieve beslissing is… als hij t 1 zegt doe het dan ook en probeer het ander niet nog een x brengt nl alleen maar ellende=)
    heeel veel succes!
    ennee geen hand vol maar een land vol boys hè;)

hij is het jouw niet waard, als je zelf als zegt dat hij je paar x heeft gekwetst enzo. en je zegt dat het niet meer was als vroeger, ik zou gewoon kappen mmet die jongen.

Nouja, er is niet zoveel aan te doen, ookal is het erg jammer :S
Anders laat je het even, en houd je het verder gewoon vriendschappelijk, net als eerst.
Hopen dat jullie nog bevriend kunnen blijven :slightly_smiling_face:
Succes ermee!

en @ heartxcore →
Misschien nadenken voordat je iets post…
Je hoeft heus niet het hele forum af te zoeken naar fouten!
maargoed :stuck_out_tongue: