Wat moet ik doen?

Hee meiden!

Ik heb een beste vriend… en hij heeft weer een vriend. En die vriend is zo mega awesome super leuk en knap… En nouwjah ik ben echt heel verlief op hem… En dat is niet overdreven… Hij zit de hele tijd in mijn hoofd en ik droom over hem… Maar nou… Ik denk niet echt dat hij mij ziet staan.
We praten wel eens op FB en we smsen wel eens… maar verder gebeurt er niet veel. En soms wil ik het hem wel vertellen maar ik ben bang dat het niet goed afloopt…
Hebben jullie enig idee wat ik hiermee moet??
xxx

laat hij zelf ook íets merken?

Nee helemaal niets… maar dat doet hij ook nooit bij anderen. hij is nogal in zichzelf gekeerd…

vraag anders of ie een keer wat leuks wil doen?

hmm ik zal eens kijken… Ik durf het niet te vragen :S

Ahhja, dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan haha. Gewoon hem wat meer aanspreken op facebook, of maak een opmerking over zijn foto, dat je die leuk vindt (:
en anders zorg je ervoor dat je met een groep vrienden wat gaat doen, en nodigt hem ook uit!
Misschien naar de bios, of hou een kerstdiner, of doe met zijn allen iets gezelligs!

Ahh dat is echt een heel goed idee!
haha super dankje:P

Hee! wat Aurorare zegt als tips heb ik toevallig ook gedaan bij mijn huidige vriend. die is ook heel verlegen naar meisjes toe als ie ze leuk vind. en ik vond hem helemaal leuk enzo, maar hij liet ook niets merken. toen heb ik een berichtje via facebook gestuurd dat ik hem gezellig vond met mijn msn erbij. sinds dat berichtje hebben we veel op msn gezeten en vandaaruit gingen we daten.
Nu zijn we 11 maanden al bij elkaar. Proberen kan dus altijd! Heel veel succes!