Wat moet ik doen?

Hee.
Dit zal waarschijnlijk het zoveelste topic zijn, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen.
Ik heb al een tijdje verliefd op een jongen. Hij zit een klas hoger en eerst kwam ik nooit met hem in contact.
Op een gegevenmoment heb ik een keer tegen hem gepraat en ben later via een vriendin achter zijn msn gekomen.
Ik weet niet of hij mij ook leuk vind, ik denk het niet. Ik bedoel, in zijn klas zitten zoveel leuke meisje.
Maargoed, ik ging dus tegen hem praten. En hij deed best aardig enzo, en een anderekeer hadden we ook echt een lang gesprek.
Maar de ene keer is hij heel aardig op msn, en de keer daarna zegt hij ineens niet meer.
Ook moet ik altijd het gesprek beginnen, en opgang houden.
Wat moet ik nou doen?
moet ik nog een move maken, moet ik opschool tegen hem praten?
ik weet het niet zo goed. Maar ik weet niet of ik wel op school tegen hem druf te praten [a]

Zo een aardig lang verhaal. Iemand tips?
alvast bedankt

Kusjees

op school als je hem in de gangen ziet hoi zeggen
of vriendelijk glimlachen
en dan komt er vast wel een gesprekje :wink:

succes

Oké, ik heb ongeveer hetzelfde gehad.
Ik zou inderdaad op school wat tegen hem zeggen, het blijkt denk ik vanzelf wel of hij je leuk vindt of niet. Ik zou sowieso niet vriendinnen of zo op hem afsturen om te vragen of hij je leuk vindt, want toen een paar van mijn vriendinnen dat (ik wist het niet eens) bij hem deden, vond hij me niet meer leuk, of iig minder.
Daarvoor vond hij me dus wel leuk (heeft hij ook tegen me gezegd) en zouden we ook nog afspreken, maar dat is er dus nooit meer van gekomen.
Dus als ik jou was zou ik actie ondernemen voordat hij je niet meer leuk vindt. Ik heb er namelijk nu nog steeds spijt van dat ik dat toen niet heb gedaan. Als ik nu weer in zo’n situatie zou zitten, zou ik niet meer zo verlegen tegen die jongen gaan doen, want dan krijg ik weer hetzelfde als wat ik net zei…
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Ik zou tegen hem gaan praten op school en altijd heyy zeggen en voorderest blijf gewoon met hem praten op msn en dat hij soms minder zegt dan anderen dagen kan zijn omdat hij dan bezig is of geen zin om te praten,bekijk het zo : jij hebt tog ook niet altijd zin om uitgebreid te praten?
je kan ook als je hem op school spreek terugkomen op iets wat jullie hebben besproken op msn en flirt met hem lach lief naar hem
en’’: vergelijk je niet met andere meisjes want dat zal je altijd wel iemand vinden die je beter,leuker,mooier ofslechter vind dan jezelf en als hij je leuk vind of leuk gaat vinden moet je niet bang zijn voor de ‘‘leukere’’ meisjes waar hij mee omgaat want daar word je alleen maar onzekerder van en niemand is leuker dan jij zelf toch? :pensive:

Als je wil dat hij tegen je gaat praten op msn moet je even offline-online
doen, dat doe ik ook altijd bij die van mij en dan zegt die ook (bijna) altijd wat.

Hee meiden.
Heel erg bedankt voor de tips alvast.
Ik ga er zeker iets mee doen!
nog meer?

Kusjees