Wat moet ik doen ?

Awel dus, ik heb een vriend dat ik al 2 of 3 jaar ofzo ken. In het begin ware we super close we waren bijna samen enzo ma dan ging het fout en we hadden opeens geen contact nemeer. Na 2 jaar van water allemaal is gebeurt begonnen we terug contact met elkaar te hebben enzo en we zijn terug nogal close en we spreken af en we knuffele en kusse enzo MAAR hij heeft een relatie. Ik ben daar al 2 jare zot van en kweet ni wat ik moet doen. Dat hij bij mij komt enb me mij afspreekt enzo wilt da dan zeggen dat ik leuker ben dan zijn liefje? En hoe moet ik met hem omgaan, zou ik verder nog moete doen om hem te winnen of het zo bij vrienden laaten ? want das echt iemand speciaal waarbij ik altij terecht kan nzo en ik kan bij hem mn eige zijn gelijk bij niemand… HELP!!!

Ja kan toch gewoon vrienden ziin met een jongen

ja ik weet wel maar altijd als we bij elkaar zijn dan zijn we juist n koppel maar dat is ni zo want hij verkeert al, snap je wa ik bedoel?

Gaat hij vreemd dan?

Je zegt dat je knuffelt en kust, weet zijn vriendin dat? Anders is het ook nogal gemeen

Hij ziet jou als zijn beste vriendin en zijn vriendin als zijn liefde.
Je kan 2 dingen doen:

1. Gewoon als vriend laten en zelf uitkijken naar een eigen vriendje.
  2. Hem opbiechten en hoe en wat dat je verliefd bent.

@Odjur: neen zijn vriendin weet dat denk ik niet, alhoewel toen hij nekeer bij mij kwam eten vroeg ik van weet u liefke da en dan zei hij van ja en da ze daar niks op zegt en da zij ook dinge doet da hij niet leuk vind…

klinkt als een erg goede relatie x]

Dat dacht ik ook, maar allee ik vind het leuk om bij hem te zijn en hij denk ik ook bij mij maja zouk nog zo gaan as we bezig zijn of het late bij vriendschap en wa afstand nemen?

Praat er dan met hem over

bang van afwijzing

ik zou er alleen mee doorgaan als hij het uitmaakt met zijn vriendin. anders gaat hij in principe vreemd (tenminste, jullie kussen. dat doen normale vrienden niet).
en ik denk niet dat jij het op je geweten wilt hebben dat die vriendin erachter komt dat hij met jou vreemdgaat.

Als die nu al vreemdgaat met jou als die al een vriendin heeft, wat gaat ie dan doen als jullie samen wat hebben? dan heb je die kans ook :wink:

Als die nu al vreemdgaat zal die dat waarschijnlijk ook doen als jullie iets hebben.

ik zie hem morgen, kzal is probere om me hem daarover te praten! Thnx girls x

als hij een vriendin heeft, moet hij van jou afblijven… en jij ook van hem. waarschijnlijk vindt hij jou wel een leuk meisje en omdat jij erop ingaat gaat hij ermee door.