Wat moet ik doen?

Hee hallo

ik zit met een probleem en ik wou vragen of jullie mij konden helpen.

Ik heb namelijk een vriend die in zeeland woont en ik woon in leeuwarden. Ik weet dat ik hem niet vaak kan zien en dat vindt ik dan wel goed. 1 oktober was ik bij hem en sinds dien heb ik hem nooit meer gezien ( ook niet via webcam ) we smsen alleen nog maar het moet altijd van mij komen en hij reageert altijd erg droog.
Maar ondanks dit ben ik wel helemaal gek van hem… ik weet het eerlijk gezegt allemaal niet zo goed meer. Heeft iemand goed advies?

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Verras hem eens door langs te komen in zeeland (: Oké dat is misschien erg optimistisch omdat je in Leeuwarden woont :’) Wat dacht je van eens bellen ? :slightly_smiling_face:

@loopeend , ik zou graag naar hem toe willen maar omdat ik 15 ben en hij 21 willen mijn ouders dat hij eerst mijn ouders gaat ontmoeten… en als ik bel ben ik bang dat er stilte’s komen te vallen

Wat is nu je werkelijke probleem?
Dat hij uit zichzelf geen contact opneemt?
Dat je baalt van de afstand?
Sms hem dan dat het je dwars zit dat hij weinig contact met je zoekt. Als ie het druk heeft kan ik inkomen.
En als hij 21 is heeft ie OV en staat ie zo in Leeuwarden.

hij komt niet zomaar omdat hij weinig tijd heeft, ik heb er ook al wat eens van gezegt maar dan zegt hij ook dat hij het druk heeft.

Is dit wel een relatie…? (Sorry dat ik het zo formuleer).

twijfel ik soms ook wel eens aan ja :S

miss helpt het als je juist geen aandacht geeft!
je moet hem juist niet een keer smse!
dan krijgt hij de onzekerheid van hee? vind ze me nog wel
leuk en dan gaat hij smsen!
en als hij niet smst/ belt of wat dan ook
dan is het helaas niet zo’n goed teken ;x
kan het niet goed uitleggen maar snapje wat ik bedoel?

Sorry maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij dit serieus neemt als hij zo doet. Als je iemand echt super leuk vind die ver weg woont doe je er juist veel aan om er voor te zorgen dat je diegene vaak genoeg kunt zien… Ik vind een maand wel erg lang. Wil niet lullig overkomen hoor, maar ik zou toch gewoon eens aan hem vragen wat dit nou voorstelt van zijn kant.