wat moet ik doen?

ik zit met een probleempje. Ik heb een paar maanden geleden een jonge leren kennen, meteen waren we al een beetje aant flirten met handje vasthouden enzo. daarna vroeg hij een paar weken later of ik naar hem toe kwam want hij was alleen thuis. uiteindelijk was zijn tweeling broer ook nog thuis gebleven en had hij wat vrienden uit genodigd. we hebben uiteindelijk heel veel gezoend enzo, ik had al hier en daar gehoord dat hij een player was, de volgende dag hoorde ik dat hij met een ander meisje had gezoend, en een paar dage later hadde ze iets samen. Dit vond ik zo kut want ik vond hem echt leuk! nu ben ik hem een paar keer al tegen gekomen en iedere keer hebben we weer een klik, dan komt hij weer met me dansen, flirt hij weer, flirt ik weer, en gister was er dus een feest van een vriend van mij, en daar was hij dus ook, en weer was het raak, hij nam me mee en we waren bijna aant zoenen, hij zat ook de hele tijd aan me enzo, en nu ben ik dus weer helemaal verliefd op hem, wat moet ik nu doen? iedere keer zie ik hem weer en dan gebeurd er steeds wat, en hij heeft nu ook steeds ruzie met zijn vriendin, ze is jaloers zegt hij steeds, ik weet dus echt niet wat ik moet doen…

Wow, wat een rot gozer. Waarom zou je überhaupt zo iemand willen?

Hij heeft een vriendin, afblijven zou ik zeggen.

Denk even goed na, hij gaat met meerdere meiden tegelijk. Dat kan hij echt niet maken, laat hem gewoon gaan. Praat er desnoods met hem over, confronteer hem ermee.

Ik zou geen contact meer met hem zoeken.

ik wil ook geen contact meer met hem maar hij heeft dezelfde vrienden als mij dus ik kom hem altijd tegen

Gewoon duidelijk tegen hem zeggen, dat je niet iets met hem wilt.

Ik zou hem ontlopen als je hem ziet en anders gewoon negeren als hij naar je toekomt.

Ik snap nooit wat er zo aantrekkelijk aan dit soort jongens is. Laat gaan, bespaard je een hoop trouble. Er zijn ook echt leuke jongens die wel iets om jou geven.