wat moet ik doen

In de trein op weg naar hem, ik ben te laat ik had om acht uur afgesproken met hem maar ik had vertraging, door dat ik de bus gemist had en mijn tas vergeten was.
Ik zie hem zo hoe zal het zijn? Vroeg ik me af, 13 februari morgen is het Valentijn dag maar dan kan ik niet met hem zijn.
Ik ben zenuwachtig…en er gaan gedachtes door me heen:
Ik slaap vanavond bij hem en nee ik zal geen seks hebben met hem heb ik mezelf beloofd zal hij mijn hart breken?vroeg ik me zelf af? Zoals andere jongens gedaan hebben??
Ik hoop het niet want hij is lief voor me…
Maar zo zijn ze allemaal toch (geweest lief in het begin) shit ik ben al in Utrecht sms hem op welke spoor ik wacht want daar vroeg hij om.
Brrrr het is koud ik steek een sigaret op en wacht op hem, even later zie ik hem met de rol trap naar beneden komen.
Ik lach naar hem. Hij vertelt mij dat we even op zijn vriend moeten wachten op dat hij wat afmoet geven.
Even later komt zijn vriend ik ken hem, hij is een beetje afstandelijk maar we liggen elkaar ook niet.
Na een tijdje te hebben gepraat gaat hij weg.
We zijn nu alleen, we nemen de bus naar zijn huis onderweg is het gezellig we lachen veel, de bus trip duurt lang.
Hij heeft een kamer boven een café eenmaal daar aangekomen. Kleed ik me om in de bad kamer, ik trek een zwart kort jurkje aan met lage pumps.
We besluiten naar beneden te gaan (naar het café), ik zie een leuke jongen voor me staan hij staart me een beetje aan…toen ik om keek naar hem zag ik dat hij geïrriteerd keek, waarop ik de jongen maar negeerde.
Het café was niet leuk, vond ik ik hou van dansen maar er werd daar niet gedanst.
We besloten naar boven weer te gaan en daar tv te kijken.
Alleen was ik erg moe dus wou ik als snel slapen.
Ik lag dicht tegen hem aan en voelde dat hij opgewonden was.
Hij streelde me zachtjes, en het liep uit de hand even laten waren we bezig met elkaar uit te kleden en hadden we seks.
Eigenlijk had ik liever gewacht maar het gebeurde (om eerlijk te zijn was het erg lekker).
Na vier keer viel ik in slaap.
De volgende ochtend was hij opgewonden maar ik had geen zin.
Ik wou naar huis omdat ik moe was, hij bracht me naar het station.
Hij wou knuffelen en me zoenen.
Die dag sprak ik hem nog op MSN, hij deed gewoon aardig…
Maar de dag erna en vandaag doet hij afstandelijk hij heeft het druk en ontwijkt mijn vragen….
Want aan de telefoon zei hij je wou elkaar toch beter leren kennen voor je een relatie aangaat, ik zei daarop: Ja dat was voor we seks hadden gehad!!!Nu gaat hij min of meer de vragen uit de weg doet alsof hij het druk heeft of ja mischien heeft hij dat ook wel??

huh
is dit een verhaal gewoon verzonnen
of echt
ik snap de bedoeling niet helemaal :confounded:

idd

en… wat is de bedoeling hiervan?

Het klinkt realistisch maar in verhalende wijze geschreven?

hmm dat is echt zo typisch jongens , ik zit ook met zo’n soort van probleem dat hij mij nogal negeert omdat hij het alsof druk heeft

Ik denk dat ze tips wil ofzo omdat hij afstandelijk doet??

Waarschijnlijk ja. Het zou wel handiger zijn als ze niet op de Carry-Slee manier schreef…

Bel hem op en zeg er wat van.

t lijkt me een player, die alleen seks wilde…

Hoi, ik ben Egbert.

beetje apart verhaal kan je niet helpen
zie maar als een up

Ik snap niet wat je bedoeling met dit verhaal is?

het is niet verzonen maar zo is het gebeurd ik heb het gewoon iets makkelijk geprobeerd te maken om gelezen teworden…
ja hij doet afstandelijk neemt zn tel niet op maar als tie opneemt doet hij heel aardig :S en lief…

Eigenlijk is het nu juist een beetje onduidelijker met wat je wilt zeggen, miss handig om gewoon duidelijk je vraag te posten ?

Moet ik het laten en het uit maken of moet ik wat anders doen?

Is jouw keus

uhh heb je ook niet veel aan?