wat moet ik doen?

hallo :slightly_smiling_face:
kunnen jullie me helpen a.u.b. ,
ik weet éécht niet wat ik moet doen of denken :frowning_face:

ik was met een jonge nog niet zolang en hij stuurde niets en vond dat raar dus stuurde ik zelf iets en hij zee ineens dat een meisje een bericht naar hem had gestuurd da ze me kende en dat ik al een lief heb … maar dat is helemaal niet waar !!! :cry:
Hij zag me graag & ik hem ook … maar hij gelooft me niet echt.
Een vriendin had eens met hem gepraat en hij kende dat meisje zee hij … :astonished:
Had ook eens gevraagt of hij boos op mij was en hij zee; nee, voorwa ofsiets.
Als ik iets naar hem stuur of zeg dan antwoord hij niet :frowning_face: maar het enige wat ik wil wete is of hij me nog graag ziet en of hij terug met mij zou wille …
Kunne jullie me zegge wat ik kan doen of me helpen?

Alvast bedankt & voor het te lezen … x

Sorry maar ik begrijp je verhaal niet echt haha.

Dat is vervelend. Wat een ehh *piep* meisje.

Ik snap je verhaal niet.

aah ok is niets,
ik was maar 2 dage ofs met een jonge en ik had naar hem een sms gestuurd omdat hij niet stuurde en ik vond dat raar… En toen zee hij tege mij dat een meisje een bericht naar hem had gestuurd dat zij mij kende en dat ik al een lief had…
Maar ik kende dat meisje helemaal niet :frowning_face: en ik had 1 lief en dat was hem voor de rest had ik helemaal niemand … , maar hij geloofde me niet echt (maar kende elkaar nog niet zolang daarmee mss)
Had dat tege een vriendin gezegt en zij had een even met hem gepraat en hij kende dat meisje wel :astonished:
Als ik nu iets naar hem stuur ofs antwoord hij niet meer :frowning_face:
Hij zag me graag & ik hem ook :’(
(hopelijk heb ik het nu wat beter uitgelegt, hihi :wink: )
x

weet jij mss wat ik zou kunnen doen ofs??
zie hem echt graag :blush:

^ Sorry, ik weet het niet ):

Anders ga je een keer naar zijn huis toe, ik neem aan dat je hem wel kent in real en dan leg je het hele verhaal uit en dat daar niks van waar is, dat dat meisje heeft gelogen. als hij niet wil antwoorden op je smsjes dan maar zo :wink:!

niemand gaat je helpen als je een onleesbaar en onbegrijpbaar verhaal als beginpost hebt denk ik zo.

Jaa is een goed idee … maar heb hem in het echt nog niet gezien, maar hij wou afspreke maar nu … dat weet ik ni meer :s
Of zou ik hem gewoon laten en niets meer sture ofzo?
(wat zou jij doen)

njaa … , misschien het 2e dat ik heb gezegt :s
(als je het toch niet moest snappen mag je het zegge )

is niets toch enorm bedankt … versta niet wrm da ** meisje dat zomaar verzint & zegt :astonished: :frowning_face:

?

Ik heb zo’n vermoeden dat dat meisje gewoon jaloers is op je, en misschien die jongen ook leuk vindt, en daarom maar een leugen bedenkt om te zorgen dat jullie uit elkaar gaan.
Maar wat je moet doen, zou ik ook niet weten, sorry. Ik heb niet bepaald ervaring met dat soort dingen.

(en btw, zo moeilijk is het verhaal ook weer niet te begrijpen, voor zover ik kan zien is het Vlaams? Of een vlaams dialect ofzo? Ik heb dat ondertussen al zo vaak op fora gezien dat ik het wel kan lezen :stuck_out_tongue: Maar het zou wel handiger zijn als de topicstarter gewoon in Algemeen Beschaafd Nederlands zou kunnen typen, dat leren ze in Belgie ook gewoon op school voor zoveer ik weet)