Wat moet ik doen?

Ik zit tussen een ruzie van een van mijn beste vriendinnen en mijn beste vriend.
Gisteren had ik afgesproken met ^^ haar en we gingen ff wat halen bij de c1000, daar kwamen we nog een vriendin tegen, dat was heel gezellig enzo.
een paar huizen verder op woonde die vriend van mij, en eerst ook van die beste vriendin. we zagen de fiets van (ook) nog een vriendin staan, dus wij dachten van: gezellig! bellen we ff aan ofzo om te kletsen. en dat deden we. ze werden helemaal boos, en gek, helemaal hyper en wij mochten niet naar binnen. die vriend stond aan de voordeur allemaal raar te doen enzo, en die beste vriendin stond bij de achterdeur en wij mochten daar naar binnen. we moesten een trap op en toen kwamen wij drieeën uit bij de zolder. daar betrapte die beste vriend ons en hij werd helemaal boos enzo. hij schold ons de hele tijd uit voor: bitch, kuthoer, homo, kutwijf, enzovoort. toen gingen we daar naar boven en werd ie weer boos. wij moesten ‘oppokken’ en hun sloten zich op in de badkamer ( hun=die beste vriend, die zus, en die vriendin die er al was) we gingen naar de kamer van ^^die jongen, hij kwam ons achterna en werd nog bozer. toen moesten we echt wel weg. Ze werden nog helemaal boos enzo, wij fietsten er snel vandoor. die vriendin die we tegenkwamen, moest naar huis, en toen waren we nog met z’n tweeën. Ze belden op en ze scholden de hele tijd. en toen zei ie dat hij het allemaal tegen die vriendin had, niet tegen mij. zo ging het nog wel een tijdje door. we waren bij haar thuis aangekomen, allemaal problemen met hun…, ik ging naar huis, en die beste vriend was op msn. hij zei toen en vandaag ook dat zij lult en jokt en een kutwijf is en zij zegt juist het tegenovergestelde. die beste vriend zegt allemaal dat ik niet met haar mag praten, en zij wil dat het -ons twee- tegen hun is . ik moet nu -een soort van- kiezen, maar ik weet het niet… Wat moet ik doen ?

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lq7xfywgkp1r20sfoo1_500.jpg

?? Ik snap er echt niks van :’)

Ik snap je verhaal echt niet.

Ikke ook niet. :3

Ik ook niet. Kun je het misschien kort samenvatten, misschien dat we je dan wel kunnen helpen? :stuck_out_tongue:

Als ik jou was zou ik niet kiezen… laat het maar gaan en zie wat er over een tijdje gebeurt.

Gebruik even namen i.p.v. ‘die beste vriendin’, ‘die vriend’, ‘die vriendin’, ‘die zus’ want het is echt onduidelijk. -.-

En probeer het wat ‘beter’ te schrijven want door jouw gebrek aan goede grammaticaregels is het ook lastig te begrijpen.
Maar was jij in een huis waar je niet binnen mocht komen en werd je daarom uitgescholden? Als dat zo is dan vind ik dat terecht en zou ik snel je excuses aanbieden. Zoiets doe je toch ook niet! Valt dat niet onder inbreken?
Het huis was van die vriend toch? En die liet je niet binnen maar een vriendin die daar was wel?!

Er is nu ‘oorlog’ zoals die jongen het noemt. en ik zit er midden in, die jongen zegt dat ik niet meer met haar moet praten, en zij vraagt of het dan ons twee tegen hun is… (sorry ik noem liever geen namen want er zijn hier mensen die ook girlscene hebben dus ja…:$)

^ Gebruik dan andere namen dan hun eigen namen.

Hahaha :’)

Ja, maar zij wil het goedmaken, en die jongen vond dat goed, dan zou ze van hem toen meteen moeten komen, maar toen kon zij gewoon niet, ze moest ergens heen. en nu wil die jongen het niet goedmaken. We hebben al sorry gezegd… maar ze zijn nog steeds boos.

:santa:

En ik snap er trouwens ook geen reet van :’)

snap alleen de eerste zin dus: gewoon tegen allebei zeggen IK WIL ER NIETS MEE TE MAKEN HEBBEN.
voor de rest snap ik er niets van sorry

oplossing negeer het en ga tumblre www.ihaveabeautifull.tumblr.com :slightly_smiling_face:

RECLAME NOOOH.

Ik snap er ook echt niks van. Je bent met twee vrienden naar iemand anders gegaan en toen was je opeens op de zolder waar je ontzettend werd uitgescholden ofzo?

Ik snap er niks van. Ga jezelf er gewoon niet mee bemoeien. En jullie hadden niet zomaar bij die vriend naar binnen moeten gaan. Ik snap heel goed dat je dan word uitgescholden.