wat moet ik doen?

heeeeey

ik heb een probleempje…
een paar maanden geleden werd ik verliefd op een jongen maar ik probeerde hem gauw te vergeten. maar na een paar weken vertelde hij mij dat hij me leuk vond en toen kwamen mijn gevoelens terug. ik heb hem toen verteld dat ik hem al heel lang leuk vind. toen spraken we best wel vaak af enzo. toen kwam ik erachter dat hij een vriendin heeft…hij zei dat ze vriendin het niet erg vond dat die mij leuk vond enzo. eerst praatte hij heel erg veel tegen me en hij stuurde ook lieve smsjes en belde me bijna elke dag. maar nu opeens negeerd hij me en reageerd ook niet op me smsjes. en dan een tijdje later gaat hij opeens weer heel lief praten enzo en doet die alsof er niks aan de hand is…en dan gaat hij me weer opeens negeren:S…daarnet kreeg ik weer een smsje net dat het m spijt en dat hij geen tijd had de laatste tijd…maar het is nu al zovaak gebeurd…ik weet niet wat ik moet doen…ik kan hem het beste gewoon vergeten maar als hij dan weer zo lief tegen me praat dan word ik weer helemaal verliefd en wil ik hem niet vergeten ookal weet ik dat hij dan een vriendin heeft…

-xxx-

Wees duidelijk tegen hem en zeg dat je hem wil vergeten, omdat je niet van hem op aan kunt. En hij ‘bedriegt’ als het ware zijn vriendin door jou dat soort smsjes te sturen en door te zeggen dat hij gevoelens voor je heeft, dat zou hij jou ook kunnen flikken.

Vergeet hem. Hij heeft een vriendin dat zegt al genoeg…

ik zou bij mezelf nog eens even nagaan of die vriendin het wel echt gezegd heeft dat ze het niet erg vind dat hij je leuk vind, of dat hij dat gewoon lult om je gerust te stellen? dat lijkt mij eerder namelijk, wie vind zoiets nou goed?
maarja vergeten er zijn genoeg leuke en eerlijke jongens die je altijd leuk vinden inplaatsvan af en toe!

Probeer hem te vergeten, zo’n boy is je niet waard!