Laat maar! T lukt me blijkbaar niet om het verhaal goed uit te leggen omdat nagenoeg alle reacties een totaal verkeerd beeld van de situatie hebben. Toch bedankt meiden x
Dat vreemdgaan doet er wel toe! Dat is echt not done…
Ik vind het maar een onduidelijk, vaag verhaal.
Sorry, maar ik vind je nogal sletterig.
Volgens mij hou je vrij weinig rekening met de gevoelens van anderen, dus doe vooral wat je wilt. Je hebt je ex al gekwetst (vreemd gaan, serieus?), hebt met verschillende jongens gezoend binnen een week en nou maak je je ineens zorgen over de consequenties van je acties?
Ik bedoel ook niet dat het normaal is om vreemd te gaan ofzo, maar meer dat het in dit verhaal even geen grote rol speelt. Daarnaast had ik al verwacht dat men het sletterig zou vinden maar daar zijn de meningen over verdeeld. Iedereen heeft zn eigen maatstaven voor dat soort dingen toch? Ik ga niet beweren dat k een of ander kuis meisje bent, maar ik vind mezelf niet sletterig
@boven, ik maak me geen zorgen om de consequenties van mijn acties, ik vraag me af of ik met een van deze jongens verder moet gaan? Daarnaast houd ik zeker wel rekening met gevoelens van anderen, ik vind niet dat jij daar over een uitspraak kan doen naar aanleiding van 1 verhaaltje.
Denk gewoon eens na vóór je iets doet, niet daarna!
Je zal altijd spijt hebben van de dingen die je gebeuren, die je niet KON tegenhouden. Maar, ik begrijp het niet, je lijkt helemaal geen spijt te hebben dat je het hebt uitgemaakt met je vriend, je tatert maar door over 3 andere jongens?
Ben je dan zo koel?
Ik weet niet of je het begrijpt, maar jongens hebben evenveel gevoelens als meisjes. En je kan niet zomaar met iedere jongen kussen en dan zien wat er gebeurt. Je kwetst hem, of misschien wel heN.
Wees lief, denk goed na wat je precies wilt, en doe dan iets!
oh, en btw, ik vind je geen slet, maar je bent nogal roekeloos… Je moet wat duidelijkheid in je leven MAKEN vooraleer je er zal KRIJGEN.
zorg dat je weet wat je wil, je kan onmogelijk van 3 jongens tegelijk profiteren (dat kan eigenlijk wel, maar DAT zou pas gemeen zijn)
sorry maar ik heb het even te doen met die aanbidders van jou!
Ik dit echt sletterig gedrag :'D
Je gaat na anderhalf jaar relatie vreemd met een jongen die je net kent uit Spanje.
Nu wil je weten of het kans heeft met jongen 2? Waarom zou je daarbij niet vreemdgaan, zeker als jullie in andere steden wonen? Kleine kans dat het zou werken. Wij kunnen je niet vertellen welke jongen je zou moeten kiezen, je weet zelf wat je gevoel is! Doe het een tijdje rustig aan zodat alle gevoelens even kunnen bedaren en je rustig kan nadenken over waarom het zou kunnen werken met jongen 2!
@snitch, als ik niets meer voor die jongen voel ga ik hem toch niet aan het lijntje houden? dat is de reden dat ik het met hem heb uitgemaakt, niets anders. Daarnaast vind ik het geen kiezen, kiezen is maar van 1 kant en dit soort dingen moeten duidelijk van 2 kanten komen.
@lily, Ik heb er inderdaad geen spijt van dat ik het uitgemaakt heb met mijn vriend, want ik vind hem niet meer leuk dus het is beter zo? Die 3 jongens waren trouwens in 3 maanden, dus zo erg doortateren vind ik het nou ook weer niet. Daarnaast zijn de 3 jongens in dit verhaal minstends zo ‘roekeloos’ als ik, dus wat dat betreft valt het allemaal ook wel weer mee. Ik hou weldegelijk rekening met hun gevoelens. Ten derde wil ik niet van 3 jongens tegelijk profiteren en dat doe ik ook helemaal niet. Ik heb contact met ze en hoogstends een flirt, dus profiteren zou ik het niet noemen, maarja daar zijn de meningen duidelijk ook over verdeeld.Ik zou het ook geen aanbidders noemen, omdat hun gevoelens over mij net zo twijfelachtig en onduidelijk zijn als mijn gevoelens over hun. En ja dat weet ik want daar hebben we het over, omdat ik dus blijkbaar toch rekening houd met en waarde hecht aan andermans gevoelens
Vreemdgaan is not done.
Je noemt dingen die er niet toe doen, maar je weet heel goed dat ze er wel toe doen.
Als jij niet trouw kan zijn, laat jongens dan met rust voor je zowel jezelf als hen alleen maar meer verdriet doet.
Kom eerst jezelf maar eens tegen.
waarom plaats je het dan hier?
wel misschien moet je dan eens iemand zoeken waarmee jij 1,5 jaar en langer wil doen en die ook met jou 1,5 jaar wil doen.
Met twijfelaars ben je inderdaad niks. Maar oeps, jij bent een twijfelaar!
Make up your mind! en kus niet met flirts, laat die los als ze twijfelen!
ik ben in de war, maar sletterig.