Wat moet ik doen...

Mijn zus (19) heeft nu ongeveer 5 maanden een vriend. Het klikte opzicht wel tussen ons 2, maar later begon hij gebaren ( zoals een “L” van zijn hand maken ) richting mijn kant op… Later begon hij te doen of hij me sloeg of schopte, hij raakte me niet maar het was wel altijd een verschrikking als ie het deed, en tegenwoordig raakt ie me soms ook… Hij doet dit allemaal achter de rug om van mijn moeder/zus/broer/vriend, en een keer ben ik heel boos op hem geworden waar mijn zus bij was en we hadden het er vandaag over tijdens het eten. Ik had gezegd wat hij deed maar ze geloofden het allemaal niet en mn zus zag het maar als een “grapje”. toen ik zei dat ik hem het liefst weg wou hebben, begon m’n moeder tegen me te schreeuwen en is het de zoveelste keer dat ik huilend op mijn kamer te vinden was… Wat moet k hiertegen doen?

Huh?
wat een idioot man! Hoe oud is hij?.. :confused:
Niet netjes dat ze jouw niet geloven. Praat anders met hem?.. (alleen)

Ehh… hij word geloof ik binnenkort 21 … Maar ik durf niet met hem te praten hoor, zeker niet alleen… ben echt bang voor hem geworden in de laatste weken…

gewoon hem uit de weg blijven als hij thuis is, dan begrijpt hij 't wel en gelooft je familie je misschien ook dat je het écht niet fijn vind om hem in huis te hebben.

Ga hem uit de weg.

Lol, 21 en zo kinderachtig?
Kom op zeg.

En rustig praten met je moeder? Of met je zus? gewoon alleen.
En dan niet zeggen dat je hem weg wilt hebben, maar rustig wat jouw probleem is. Misschien van te voren zeggen dat je er echt mee zit. Misschien er bij zeggen dat je hem niet perse weg wilt hebben maar dat je je hier niet prettig bij voelt. Dat hij het misschien niet eens door heeft, maar wilt opletten met wat hij doet.

Denk dat het een stuk minder erg klinkt richting je zus en je moeder dan wanneer je zegt ik wil hem weg hebben

REVENGEEE! :smiling_imp:

@Eksterrr
waarom?.. :confused: het is ook HAAR huis! dus waarom moet ze hem uit de weg?.. :confused:

en aan de TS heb je een vriend?.. en gelooft hij jouw wel?

jeetje, wat een idioot, probeer hem uit de weg te gaan en misschien nog is goed te praten met je zus/familie?

Het probleem is dat mn moeder en zus me nu negeren en vinden dat ik me aanstel, en ze vinden het belachelijk wat ik heb “verzonnen” maar dit is toch alles behalve normaal!?

@AutumnRian Hell yeah!
Booby traps in het huis plaatsen :smirk:

btw 21… tsjonge jonge… wat een kleuter

Zelf je ma negeert je?.. :confused:
dat is pas kinderachtig. Waarom zou je hierover liegen?..

Zozo.
Je zus en je moeder (vooral) vertrouwen hem meer dan jou?
That’s weird…

Wanneer hij er is, probeer dan zo veel mogelijk met tenminste één iemand anders erbij in de kamer te zijn? Zodat wanneer hij iets doet, iemand erbij is en je zo ‘bewijs’ kunt hebben?
En anders gewoon negeren of meteen weggaan wanneer hij iets doet. Dat maakt het voor hem ook minder ‘leuk’ om te doen want hij krijgt geen reactie of je doet gewoon niets.

Ik heb een vriend ja… Hij is bijna 16 en hij heeft wel eens gezien dat hij me raakte, Het was niet erg hard maar hij raakte me wel :. Dit was trouwens 8 juli… M’n vriend had tegen me gezegd dat als hij het nog een keer doet dat ie hem te grazen neemt, maar ik weet niet of dat wel het beste is…

Rare vraag, maar is er soms wat voorgevallen tussen jouw en hem?.. dat je misschien verlieft op hem was of weet-ik-het?..
of is hij gewoon Mr Right tegen jouw zus en je ma?

Dat lijkt me aan de ene kant niet nee…
maar je familie hoort je (?) te geloven… waarom zou je liegen?..

Jaaah! :'D
En dan het schijnheilige engeltje zijn. :roll_eyes:

Nee nouja, hij heeft beetje justin bieber kapsel dus k noemde hem één keer justin bieber, en wss vond hij dat niet zo leuk… maar dat is toch geen reden om me pijn te doen? :\