wat moet ik doen?

ik vindt een jonge leuk al voor een jaar

ik heb veel probleemen met hem gehad

ik hadt al een halfjaar niet met hem meer gepraat pas de laatste 4 weken begon hij echt heeeeeeeeeel aardig te doen hij kwam voor me op hij hielp me hij maakte geintjes
en nu gaat hij naar een andere schoool maar ik wil niet dat hij gaat wat moet ik doen?

Hem de liefde verklaren, op de hoop dat hij jou ook leuk vind.
Je hebt niets meer te verliezen meid!
Als hij je niet leuk vind, zal je 'm toch niet meer zien.

ja maar , ik heb geen contact met hem
alleeen via twitter maar hij is nu in een andere land en heeft hij geen internet :frowning_face:

ik hou echt zoveeeeeeel van hem :frowning_face:

Idd, ervoor gaan. Je hebt nog even! Als hij je niet leuk vindt is het niet erg want hij gaat toch naar een andere school en zal je hem niet meer zien. Als hij je wel leuk vindt kan je een langeafstand (weet niet hoe ver het is :p) relatie aan gaan! :grinning:

Kan je hem niet bellen?

ik wilde serieus gaan reageren, tot dat je zei; ik hou echt zoveeeeeeeeeel van hem! idioot.

zeg hem dat je hem leuk vind en dat je het heeeeeel jammer zou vinden dat hij naar die andere school gaat, wie niet waagt wie niet wint :wink: good luck meid !

Maak een afspraakje met hem als hij weer in Nederland is (via twitter).
This is your last chanche, don’t mess up!

ik heb z’n telefoon nummer niet.
en ik probeer heb te vergeten maar elke nacht droom ik over hem of ik krijg opeens een beeld voor me ogen van zijn hoofd of ik hoor plotseling zijn stem mijn naam roepen :S

hoe bedoel je?

wacht maar tot je echte liefde kent, dan begrijp je me wel.

Hoe kan je in hémelsnaam van iemand houden die je amper kent --’

i love you rebecca ;$

hahahahahaha.

^
Uhu…
Meestal heb je het verkeerde beeld van iemand, als je diegene niet of nauwelijks kent.
En als jullie dan eenmaal een relatie hebben, dan kan hij een hele afknapper worden.
Maar ach…

Normaal weet ik wel ‘n kutantwoord terug te geven, maar dit was even m’n wtf momentje :’). Die reactie had ik niet verwacht :'DDD

Zeg op twitter dat je het jammer vind dat hij van school gaat, en of je zijn nummer of msn mag zodat je nog eens met hem kan praten. Iedereen kan het dan wel lezen, maar je moet toch wat.

hihihihihihi. GOTCHA