Wat moet ik doen?

Oké, normaal kom ik nooit in dit topic. En ik zit de laatste tijd ook heel weinig meer op girlscene, maargoed.
Ik heb nu ongeveer 2,5 week verkering met een jongen. Op msn doet hij altijd heel lief, en durft hij (ik ook) veel meer te zeggen dan in het echt.
Als we dan afspreken, gebeurt er gewoon niks. Oke, we lachen heel veel, en het is super gezellig, maar niks in de richting van een knuffel ofzo.
Ik bedoel, ik heb nog nóoit een knuffel van hem gehad of iets. En nu bedoel ik niet dat het verplicht is, maar… Toch vind ik dat er wel ooit eens iets moet gebeuren. En volgens mij gaat dat dus niet gebeuren als het zo door gaat.
Het ligt ook niet aan hem, want ik ben zelf ook verlegen, en ik weet eigenlijk ook niet echt of het nut heeft of ik het hier vraag, maar oke.
Ik ga vrijdag voor 4 weken op vakantie, en hij heeft een brief geschreven die hij donderdag geeft waarin hij al zijn gevoelens opschrijft. Omdat hij het dan makkelijker kan verwoorden zegmaar. Want in het echt durft ie het niet. Ik ben wel benieuwd of er nog ‘iets’ gebeurd als we afscheid nemen, maar goed.
Hebben jullie misschien tips? Of iets wat misschien zou helpen?
Dankjewel alvast.

upje (;

Toon zelf eens initiatief?

als je allebei heel verlegen bent klinkt dit niet zo makkelijk… maar waarom zou je verlegen zijn als je toch met elkaar hebt? ik bedoel, je hebt nu al 2,5 week… en ik denk dat je voor die weken ook wel contact met elkaar hebt gezocht, als jullie zo verlegen waren zou hij je nooit vragen?

dankje voor je reactie, en eigenlijk heb je wel gelijk, want ik moet het ook niet allemaal aan hem overlaten, maar ik ben dus heel erg verlegen…
maar ik zal even nadenken ;p

dat is dus ook een verhaal, we hadden afgesproken, en hij zou het toen vertellen, wat hij voor me voelde ( msn) maar toen klapte hij dicht en later vroeg hij het alsnog op msn. hij vroeg of ik het laf vond als hij het op msn zou vragen en ik zei nee, omdat ik het natuurlijk zo graag wilde, maargoed.
ik zal wel even nadenken voor iets, en of ik misschien ‘iets’ durf.

gewoon lekker babbelen joh, wat kan er misgaan? gewoon een leuk gespreksonderwerp vinden, komt vast wel goed! :slightly_smiling_face:

Zoen 'm.
Bam verlegenheid weg.

Als er een stilte valt kan je ook proberen om zijn hand vast te pakken en kijken hoe hij daar op reageert, ook alleen doen als zijn hand in bereik is anders pak je zijn arm en ga je langzaam naar zijn hand?
Doe gewoon wat goed voelt ik denk dat het vanzelf wel komt.

Ik had dat ook toen ik 13-14 was (sorry, heb even je leeftijd gecheckt =s )
Hij schreef altijd heel lieve briefjes naar me, maar hij durfde me niet te kussen… Wat hij wel durfde was mijn hand vastnemen =) dat vond ik altijd heel lief

en daar begint het ook mee, handje vasthouden, lief kijken,…

Geef hem anders eens een kusje op de wang, zie wat er dan gebeurt… of ga wat dichter zitten…

Ik was ook heel verlegen… Maar als je wil dat er iets gebeurt; moet je vooral lef hebben…
Het zal wat onzeker zijn, maar doe het stap voor stap… dan lukt het wel =)

veel succes!

bedankt voor de verdere reacties!
@lily7 ; je hebt gelijk, ik ga maar eerst proberen hand vast te houden en/of kusje op wang.

ik zal het zeggen hoe het donderdag ging! (;

woehoe, camilleeeeeee. (:
komt goed lief!