Wat moet ik doen???

Okee…

Hier bestaat vast al een topic over maar ik wil het toch even kwijt in mijn eigen verhaal.
Het gaat dus over mij(ex)-vriend. ik zal ff het verhaal vertellen:)

Ik ging dus ongeveer sinds oktober met hem, en we waren echt superverliefd en het was helemaal top.
Maar toen in December hadden we elkaar al een tijdje niet gezien omdat we allebei op vakantie gingen, en daarna was er een soort ander gevoel. dus we besloten om ff ‘uit elkaar’ te gaan en te kijken hoe dat liep. Maar we miste elkaar dus heel erg en zijn weer bij elkaar gekomen.
Nou gingen we ongeveer anderhalve maand allebei op toernooi, en daarna deed hij heel afstandelijk enzo. En die week erna heeft hij het uitgemaakt om dat zijn gevoel niet meer zo lekker zat. maar die middag kreeg hij er dus meteen al weer spijt van enzo…
Maar daarna had ik nog wel contact met hem en ik ben ook nog echt heel verliefd. en hij ook wel zoals we met elkaar praten. en we hebben ook alweer een paar keer afgesproken enzo.
Maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen, want aan de andere kant gun ik het hem niet als we weer bij elkaar komen. maar ik wil het eigenlijk wel echt supergraag want ik mis hem.

Dus lekker drama weer allemaal;) Maar ik hoop dus dat iemand mij kan helpennn.

Ik snap dat ‘trotsgedoe’ van meisjes soms echt niet. Je gunt het hem niet, maar je wilt hem wel. Dat is gewoon jezelf folteren.

Als jullie allebei terug een relatie willen, ga er dan gewoon voor?

je hart volgen.

Trots is voor sommige belangrijk voor jou misschien niet.
ze is 50/50 en is bang voor foute beslissingen.
kan toch.

meisje, als ik jou was zou je moeten doen wat je zelf wilt! maar als je twijfelt dat het riedeltje weer van voor af aan zou gaan beginnen (ander gevoel, afstandelijk enz), zou ik het niet doen! anders word het een soort knipperlicht relatie, en ik denk dat dat niet leuk is voor jullie allebei.

Als je bij hem wilt zijn, wees dan bij hem. Anders niet.

Maar dat denk ik dus zelf ook, van ik kan wel moeilijk gaan doen maar daar heb ik alleen mezelf mee.
Maar toch voelt het heel dubbel…

Als je het zelf nog wilt, geef het dan een laatste kans.