Okee…
Hier bestaat vast al een topic over maar ik wil het toch even kwijt in mijn eigen verhaal.
Het gaat dus over mij(ex)-vriend. ik zal ff het verhaal vertellen:)
Ik ging dus ongeveer sinds oktober met hem, en we waren echt superverliefd en het was helemaal top.
Maar toen in December hadden we elkaar al een tijdje niet gezien omdat we allebei op vakantie gingen, en daarna was er een soort ander gevoel. dus we besloten om ff ‘uit elkaar’ te gaan en te kijken hoe dat liep. Maar we miste elkaar dus heel erg en zijn weer bij elkaar gekomen.
Nou gingen we ongeveer anderhalve maand allebei op toernooi, en daarna deed hij heel afstandelijk enzo. En die week erna heeft hij het uitgemaakt om dat zijn gevoel niet meer zo lekker zat. maar die middag kreeg hij er dus meteen al weer spijt van enzo…
Maar daarna had ik nog wel contact met hem en ik ben ook nog echt heel verliefd. en hij ook wel zoals we met elkaar praten. en we hebben ook alweer een paar keer afgesproken enzo.
Maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen, want aan de andere kant gun ik het hem niet als we weer bij elkaar komen. maar ik wil het eigenlijk wel echt supergraag want ik mis hem.
Dus lekker drama weer allemaal;) Maar ik hoop dus dat iemand mij kan helpennn.