Wat moet ik doen!?

De titel zegt al een hoop maar goed dit is mijn verhaal:
Nou ik ken hem dus van de schoolmusical en we hebben laatst de uitvoeringen gehad. verdeeld over drie dagen plus de generale repetitie zijn we met de hele groep elke dag minstens zes uur bij elkaar geweest en tijdens de generale ging ik hem pas echt heel erg leuk vinden. We zaten die dag dus een beetje met elkaar te praten en ik moest in de musical een heeeeel arrogant typje spelen dus als ik dan voor de grap eens wat arrogants zei moest hij lachen en zei hij dat ik me goed in mijn rol inleefde. De eerste uitvoering toen zat hij bij zijn zus de hele ttijd aan haar bh-bandje te trekken dus ik zei Als je dat bij mij flikt jonge! Toen zei hij Komt nog wel als je het niet verwacht zo heel ondeugend lachend en ja die zelfde avond deed hij dat dus. Toen ik hem dus een beetje nep-boos aankeek (want eigenlijk vond ik het wel sexy wat ie deed) maakte hij zo’n YESSS- gebaar en toen rende hij weg. Ik rende hem een beetje speels achterna.
De tweede avond toen zaten we in een rij stoelen en ik ging al naast hem zitten, toen hij erdoor wou zei ik dus dames eerst (zo heel arrogant want dat leek hij wel grappig te vinden) en toen zei hij ja DAMES ja! toen rende hij weer weg en terwijl ik helemaal niet van plan was hem achterna te rennen dacht ik toch uhm oké… en toen ging ik hem dus achterna en we rende naar het spullenhok van de gymzaal waar hij viel en ik heel raar en genant begon te lachen. Hij gooide toen een handbal naar me die (per ongeluk) tegen mijn voorhoofd aankwam hij zei sorry en rende weer weg. Tijdens het wachten tussen de scenes door heb ik ook een tijdje met mijn knie tegen zijn been aangezeten.
Maar toen de derde dag leek hij me echt heel irritant te gaan vinden en me te ontlopen (ik had ook wel een beetje het idee dat ik teveel achter hem aanliep en tegen hem aanlulde gewoon om met hem te praten). Als ik bij hem aan de tafel ging zitten liep hij na een halve minuut of minder weer weg, toch kwam ik hem telkens achter de koliezen weer tegen. Ook een vriendin van me die ook meedeed en zijn danspartner was zei dat hij (vaak) naar me keek zoals de andere jongens daar niet deden. Er zit een afterparty van de musical aan te komen (BBQ bij iemand in de tuin) en ik wil hem graag gaan zeggen dat ik hem leuk vind omdat ik hem echt heel leuk vind en ik het zat ben maar te blijven wachten tot er eindelijk eens eentje op MIJ afkomt. Vriendinnen zeggen dat ik het wel moet doen maar ik weet het gewoon even niet meer , vind hij me nou leuk of niet want ik zit niet erg op een blauwtje te wachten…
En wat moet ik dan doen met die afterparty want ik zit op een andere soort van noodlocatie van onze school en na die bbq ben ik bang dat ik hem niet meer zal zien en zo volgend jaar is als het goed is ook nog zijn examenjaar dus na volgend jaar al helemaal niet meer.
Help me aub… :blush:

(sorry als het een beetje eenn lang verhaal is…:smiling_face_with_three_hearts:)
xxxx

wil je alsteblieft even een paar spaties erin doen, dit leest kut

sorry maar dit is een beetje onoverzichtelijk om te lezen.

wow wat een lang verhaal… misschien moet je hem eerst vragen waarom hij je steeds ontliep voordat je zegt dat je hm leuk vind?

ik heb het gelezen, maar ik snap niet dat hij de hele tijd weg rent?
als ik jou was zou ik op die bbq niet meteen zeggen dat je hem leuk vind,
gewoon praten, en misschien vragen of jullie een keer wat leuks kunnen gaan doen
als hij dat niet wil, komt het iig minder genant over dan:
jij: ik vind je leuk
hij: nou. ehm. ik vind jou ook heel aardig. maaaarr…

Volgens mij vindt hij je dus echt wel leuk.
Het lijkt alsof hij in het begin heel speels deed, maar dat hij je láter pas echt leuk begon te vinden. Vandaar dat hij je even ontloopte.
Okee, een blauwtje lopen is niet leuk maar als je erachter wilt komen dan zit er helaas niks anders op xD!
Of je kan hem via via overhoren wat dus optie B kan zijn <== Vriendinnen !!

x

het lijkt net alsof hij 12 is, dat ie de hele tijd wegrent haha