Wat Moet Ik Doen?!

hooii,
Voor de kerstvakantie waren C. en ik hele goede vriendinne en we zaten ook bij elkaar in de klas. een ander meisje vond het geloof ik niet zo leuk dat ik met haar omging en deed se alemaal dingesn zodat ik niet met haar kon omgaan bijv als ik tege C zij dat ze ff moest wachten en dat hoorde dat ander meisje en riep zij weer oow C kom met mij mee en ook als ze wist dat wij die opdraht gingen doen heeft zij C weer zitten omkope dat ze met haar moest gaan zodat ik weer met iemand anders moest en nu na de vakantie wil ze opeens niks meer met me te maken hebben en doet ze heel gemeen tege me ze word de hele itjd boos op me zonder dat i iets ergs deed en ze negeert me de helen tijd, ze gaat nu aleen nog maar met dat ander meisje om en ik heb zo het gevoel dat dat meisje C. helemaal heeft zitten omkopen om niet meer met mij om te gaan
ik word er helemaal gek van en kan er gewoon niet meer tegen hoe ze tege me doet ! kunne julie me helpe??

Of naar die vriendin toe gaan en zeggen hoe jij je voelt
of gewoon laten zitten, als ze zo makkelijk is omtekopen heb je dr ook vrij weinig aan denk k…

als zij een echte vriendin zou zijn zou ze niet naar dat meisje luisteren en zegge waarom ze opeens zo raar doet