Wat moet ik doen?

Hallooo,
Ik heb vorigjaar een hele lieve vriendin gekregen via Internet
We hebben al 2 x afgesproken en we hadden het heel leuk!

Alleen zaterdag kwam ik op msn en ze heeft me verwijderd op msn en hyves en facebook. Ik had haar gesmst en ze reageerde niet.
Later kreeg ik een SMS van haar dat ze niet meer met me wil praten en ik haar leven verpest.
Maar ze is heel boos alleen ze wil geen reden geven. Ik snap ook niet wat ik heb gedaan…
Ze zei dat ze me nu gaat negeren en nergens meer op antwoordt.
Ik mis haar nu al.

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!! Xx

Whu, dat is vreemd.
Ik weet zo even niks, upje voor jou!

Misschien haar een smsje sturen: Met hee X, ik weet echt niet waar je het over hebt. Ik vind dit harstikke jammer want ik vond het altijd super gezellig met jou! Misschien is dit een misverstand? Je kan me altijd mailen of bellen als je wilt praten. Liefs, X.

Wat een rotsituatie zeg, sterkte ermee!

Heeei
Wat vervelend.
Maar ze doet een beetje vaag.
Ze verbreekt zomaar het contact zonder een reden te geven.
Ik zal het even tijd geven. Ik zal haar met rust laten.
Want om nou haar te smsen en bellen zonder dat ze antwoord geeft heeft niet echt zin.
Best wel een vuile rotstreek van der.
Maar ik zal het even laten.
En anders moet je haar gwn links laten liggen
Jij verdient beter dan iemand zoals iemand als haar!

Als je weet waar ze woont kan je misschien naar haar toe gaan, als het niet te ver weg is? Voor de rest: wat de rest hier al zegt.

Wat raar ö

Wat een lieve reactie’s!!
Ik heb haar nu een sms gestuurd maar ik denk dat ze daar niet op reageert…
Anders laat ik het gewoon.

Ja, ik weet waar ze woont, maar zij woont in Zuid-Limburg en ik in Noord-Groningen dus dan moet ik lang reizen, maar ik denk er over na
Bedankt voor jullie reactie

wow, wel raar dat ze dan ineens zegt dat je haar leven hebt verpest… Is er niet iets gebeurd ofzo? ik zou haar eigenlijk met rust laten als ik jou was, geef haar tijd en als ze niet terug komt weet je eigenlijk dat het geen ‘echte’ vriendin was.

Wat vervelend.
Goed dat je haar hebt gesmst.
Laat haar even afkoelen en probeer het later nog eens.

da’s wel heel vreemd idd. ik heb ook weleens ruzie met iemand gekregen omdat iemand anders mijn msn-wachtwoord had gehackt, en toen een beetje mijn beste vriendin heeft uit lopen schelden. kan dit bij jou misschien ook zijn? verder zou ik haar gewoon met rust laten, misschien smst ze dan zelf wel een keer.

Als ze niks wilt zeggen, dan niet…

Wat een rare situatie zeg. Ik denk niet datje echt in contact met haar kan komen als zij dat niet wil, tenzij je een keertje langs haar huis gaat. Misschien kan je haar een keertje op haar huistelefoon bellen, anders?

Het zou kunnen dat iemand op mijn msn is geweest, maar ik denk het niet.
Ik heb haar huis telefoon niet :frowning_face:
Maar ik denk nu dat ik het laat gaan, maar dat gaat niet zo makkelijk.
Ik hoop dat ze ooit nog smst maar het lijkt er op van niet

Bedankt voor jullie reacties <3

Of je laat haar een week even alleen,
of je spamt dr helemaal vol.
Ik heb liever dat laatste, maar er zijn ook mensen die dat niet willen.

Misschien had ze stiekem contact met jou, zonder dat haar ouders het wisten. En misschien zijn haar ouders er nu achtergekomen en zijn ze heel erg boos op je vriendin en daarom is zij misschien boos op jou.
Ik hoop voor je dat ze alsnog een keer contact met je zoekt om het uit te leggen!

Ja, dat kan, want toen ik naar haar ging mocht ik niet bij haar huis komen en haar moeder dacht dat ze met iemand anders had afgesproken.
Maar ik vind dat ze het dan wel moet zeggen, want dit is voor mij heel raar
En toch denk ik dat het dat niet is

Ja, als het inderdaad vanwege haar ouders zou zijn, had ze dat heus wel kunnen zeggen, denk ik…
Ik vind het echt raar. Heb 't ook al meegemaakt dat iemand opeens boos is op me maar geen reden wilt geven. Misschien een lange mail sturen, met onder andere weer de vraag wat je ze dus hebt misdaan? Als ze je blijft negeren, is het inderdaad beter om 't te laten gaan. Maar dat is inderdaad heel moeilijk.

Is het niet iemand die heeft ‘ingebroken’ ? Anders: wat een super raaar kind

Misschien heeft iemand als jou voor gedaan nu is kwaad misschien een hacker?

Ja daar dacht ik aan, maar ik heb gevraagd aan haar of ik boos ofzo was op haar op msn. En ze antwoordt nu niet meer.
Haar laatste sms was ‘Je verpest mijn leven en ik ga je nu negeren.’
Maar ik vind het zooo jammer het was zo leuk altijd!
Ik hoop dat ze ooit nog eens smst

Misschien wilt ze gewoon geen vrienden meer zijn met jou en doet ze zo.