Wat moet ik doen?

Sinds een kort tijdje heb ik een lief. Voor ik met hem samen was had ik wel de kriebels in de buik.
Maar nu het aan is zijn ze weg. Ik weet niet hoe het komt.Maar ik wil hem niet kwetsen.
Wat denken jullie? zou ik het aanlaten of zou ik het uitmaken?

je moet bij jezelf nagaan of je nog verliefd bent… ben je blij als je hem ziet? Maakt je hart een sprongetje als hij online komt? En bij de gedachte aan zoenen met hem, wordt je dan warm van binnen?

inderdaad… Probeer erachter te komen hoe het komt. Zien jullie elkaar te vaak? Is er iets gebeurd, waardoor het veranderde? Ben je niet meer verliefd…

[i]Volgensmij voelt iedereen zich wel zo op een gegeven moment… je kan ook even afwachten en dan kan je het uitleggen aan hem, dat je gevoelens gewoon verdwenen zijn en dan kan je het alsnog uitmaken.

Het gevoel kan ook terugkomen dus ik zou eventjes afwachten, maar als je het zeker weet moet je niet bij hem blijven dan maak je jezelf alleen maar ongelukkig.

Goodluck![/i]

Agree :slightly_smiling_face:

Oei, ik heb ook zoiets! :frowning_face:
Ik vind mijn vriendje nog wel heeel erg leuk, maar verliefd ben ik gewoon niet meer, denk ik:O maar dat weet ik dus neit zeker… Ik ga 't er maar eens met 'm over hebben…
Misschien moet jij dat ook doen?

Ik zou ook idd eerst nagaan bij jezelf hoe dat komt… en als je je er echt niet goed bij voelt zou ik het erover hebben met je vriend… succes!