Wat moet ik doen?

Nou Ik Heb dus een beste vriendin waarmee Ik nu al 2 jaar mee om ga. we kunnen elkaar alles vertellen enz. maar Ik Heb een gevoel dat alles veranderd is sinds 2011 want we hebben soms andere interesse en soms valt het gesprek dan stil en hebben we niks te zeggen… en dat vind Ik best wel stom misschien is het ook verbeelding of omdat we ouder worden want vorig jaar gingen we nog vaak naar buiten enzo en nu ook niet echt meer Ik probeer zo veel mogelijk leuke dingen te doen maar nog die stiltes soms en Ik weet niet wat Ik moet doen Ik wil haar niet kwijt Ik wil gewoon de oude tijden terug…

op een gegeven moment raak je beetje uitgepraat omdat je alles van elkaar weet…
gewoon gezellige dingen doen etc is het beste.
of vraag door over haar intressen, kijk of je mischien er iets leuks in kan vindenof je er meer voor kan intreseren.

Dus sinds 2011 zijn jullie interesses opeeens veranderd(?) ?

ik herken dit heel erg ik had ook een beste vriendin maar naar mate we ouder werden kregen we andere intresses andere humor andere vriendinnen etc. Er vielen soms idd stiltes en wist ik niet meer echt wat ik moest zeggen ook zagen we elkaar steeds minder. Een tijdje gelden heeft ze me een brief geschreven met daarin hoe jammer ze het vond enz en toen ben ik gelijk naar haar huis toe gerent en haar huilend in de armen gevallen. Nu accepteren we het beide dat we andere vrienden en interreses hebben en als we nu afspreken is er ook veel minder spanning!
dus mijn advies lucht je hart en accepteer het dat jullie misschien een beetje uit elkaar groeien

Is er sinds 2011 iets veranderd?
Nieuwe school ofzo?