wat moet ik doen?!

hey! ehm ik ben niet zo goed in schrijven en ik weet niet hoe ik moet beginnen maar ik zal maar gewoon ehm, nou kijk;
een tijdje geleden vond ik een jongen leuk, en hij mij en we zijn toen een tijdje bezig geweest enzo. maar die jongen is zeg maar best rustig en een beetje een nerdje, en hij heeft bijna geen vrienden enzo. maar tòch vond ik hem leuk. en eh nouja zijn ‘vrienden’ vonden het allemaal heel grappig dat P (die jongen) eindelijk een keer ‘sjans’ had enzo en toen gingen ze hem allemaal pesten enzo, en elke keer als ik langs liep riepen ze allemaal ; HEEE KIJK DAAR IS DE CHICK VAN P. en ook allemaal kutdingen zeggen op hyves enzo. en ik werd daar nogal gek van, maar ik heb het gewoon genegeert en uiteindelijk heb ik met hem gezoend en zijn we nog even bezig geweest maar is het toch niks meer geworden. maar ongeveer een maandje terug begon een van zijn vrienden tegen mij te praten, en hij bleek heel aardig te zijn en na een tijdje gepraat te hebben zei hij dat hij spijt had van alles wat hij had gezegd, en dat ie het niet meende en dat ik echt een leuk meisje was enzo. en toen begonnen we steeds vaker te praten en uiteindelijk vertelde ie dat ie me leuk vond. ik vond hem opzich ook wel leuk en dus is ie een keertje naar mijn huis gekomen en blabla. maar nu zijn zijn vrienden (dezelfde als van P dus) weer aan het kutten, en nu nog erger dan de vorige keer. volgens K (andere jongen) menen ze het niet en willen ze gewoon aandacht, en doen ze dit wel vaker en moet ik het gewoon negeren, maar ik word er ECHT gek van. eentje heeft zelfs op zijn hyves gezet dat ik lelijk ben, en daar voel ik me dus ook echt kut over, ook vooral omdat iedereen dat kan lezen, en die andere vrienden er allemaal bij hebben gezet van; ja klopt. en P blijft maar zeggen dat ik het moet negeren en dat ze het niet menen, maar toch voel ik me er echt kut over. nu weet ik dus echt niet wat ik moet doen. misschien moet ik maar gewoon kappen met die jongen, misschien dat ik dan van het gezeik af ben? maar ik voel me er gewoon echt kut over wat ze allemaal zeggen. en sorry voor het vage verhaal maar ik ben niet zo goed in schrijven, zoals ik al zei!

Als jij die jongen leuk vindt, en hij jou, moet je toch niet stoppen omdat hij van die kutvrienden heeft? Dat zou echt zonde zijn! Vraag aan die jongen of hij aan zijn vrienden wil vragen of ze op willen houden, omdat je het echt vervelend vindt. En verder kan je ze denk ik het best gewoon negeren, als jij er niet op in gaat is de lol er vanzelf wel een keer af.

Wat BlowMeAway zegt

je hebt zeker gelijk maar kijk,
als hij aan zijn vrienden vraagt of ze stoppen wordt het alleen nog maar erger, dat heb ik wel gezien bij die vorige jongen. ja die mensen zijn echt vreemd.
en ja dat dacht ik ook, dat als ik het zou negeren het snel zou stoppen, maar dit gaat sinds die andere jongen ook, nu al bijna 3 maanden zo…