Oke, ik wil graag een scooter. En dat mag.
Ik zou graag een vespa lx50 willen, maar helaas hebben we daar thuis niet echt het geld voor. Dus moet je prioriteiten stellen… dus kwam ik op de sym fiddle II.
En ik vind die wel mooi enzo maar ik heb toch liever een vespa.
En nu ben ik bang dat ik iets tegen mijn zin ga nemen wat eigenlijk nog heel duur is voor iets wat je misschien helemaal niet leuk vind.
En ik vind het heel erg moelijk om te zeggen dat ik liever een vespa wil…
Wat zouden jullie doen?
En ik ben al heel blij dat ik uberhaupt een scooter van mijn ouders krijg hoor !!
Niet dat ik verwend over kom, maar ik weet gewoon niet of ik wel iets moet nemen waar ik niet 100% achter sta.
Geen Vespa nemen.
Als je ouders het niet kunnen betalen kunnen ze het niet.
Dan zit er niets anders op dan een goedkopere versie toch?
Meid, er zijn zoveel scooters tegenwoordig.
Ga je gewoon oriënteren, een vespa is niet de enigste scooter op de markt.
Ga zelf sparen en betaal de helft?
Ik zou me niet zo aanstellen en geen vespa nemen. De meeste mensen nemen zo’n scooter omdat het een bepaalde status met zich meegeeft. Kijk is naar hele andere modellen zoals bijvoorbeeld een sym mio.
Gewoon lekker blijven fietsen.
Heeft een scooter écht veel voordeel voor je? Of vind je het gewoon leuk omdat je 16 wordt? Want zeker als je er thuis niet écht geld voor hebt, moet je er goed over nadenken en niet zomaar kopen omdat al je vriendinnetjes nu ook een scooter hebben…
Ik weet dat het wel een bepaalde status heeft… maar ik vind het gewoon echt heel erg mooi… want een vespa S en een GT ofzo die vind ik echt verschrikkelijk lelijk!!
Dus ligt het mij niet echt aan het merk…
Het is niet dat me ouders het geld niet hebben, maar ook niet zo veel dat iedereen in het gezin er eentje kan nemen :")
En ik snap jullie punt, van gewoon geen vespa nemen…
Maar ik wil wel een sym fiddle II nemen, maar als ik daar niet helemaal achter sta is 1600 euro ook heel erg veel geld voor mijn ouders…
Er zijn heus wel meerdere mooie scooters dan zo’n Vespa (die niet eens zo mooi zijn?). Wat maakt het uit hoe ie eruit ziet? Zolang het rijdt? o_O
Ohja en dan nog een punt…
ik had heel veel leuke chinese scooters gezien , o.a. :
- Baotian Classico
- Turbho RL-50
Maar ik mag van mijn vader geen chinese, want die zijn niet zo goed van kwaliteit en het chroom roest snel enzo,… blablabla
Ik vind echt dat je je aanstelt.
Als je hem dan zo graag wilt, waarom ga je dan niet zelf sparen?
En kijk toch eens verder dan je neus lang is, er zijn nog zoveel scooters voor een leuk prijsje waar je überhaupt nog nooit van gehoord hebt.
En daar komt ook nog eens bij dat je blij moet zijn dat je überhaupt een scooter mag!
betaal gewoon mee, pff.
En anders koop je hem 2dehands…
Je stelt je eigen behoorlijk aan… ^Zie alles wat hierboven is gezegd.
Ik snap wel wat je bedoeld hoor. Maar ik ben ook altijd weer bang als ik iets heel erg duurs koop dat ik er dan weer spijt van krijg dat ik zoiets duurs heb gekocht. Haha, maar ik zou gewoon voor een andere kijken. Zelf neem ik geen scooter, ben vandaag 16 geworden en ga als ik 16,5 ben met rijlessen beginnen en koop dan liever gelijk een autootje, en ik zou dus ook geen namen kunnen noemen van scooters. Maar veel succes met het zoeken van je scooter!
Hoeveel heb je te besteden dan?
Tsjong, ik was allang blij met de fiets die ik kreeg, 21 versnellings 300 euro. + een plat buikje.
Deze reactie is echt ongelofelijk onrelevant :’)
Ze heeft het over een scooter, als ze een fiets van 300 euro zou willen zou ze dat wel zeggen. En een plat buikje, wat doet dat er toe?