Wat moet ik doen!

?Ik ben al 1 jaar en 6 maanden heel erg gelukkig met mijn vriend.
Maar de laatste 3 weken ongeveer doet hij heel raar en trekt hij snel ze mobiel weg en loopt hij telkens te smsen.
Ik heb iets heel fouts gedaan door in zijn mobiel te kijken en daar stonden allemaal berichtjes in van een andere meid.
En er stond hoe gaat het met je liefde is je vriendin helemaal de ware hij heb daar op geantwoord ja we hebben een leuke tijd maar de ware dat echt niet.
(terwijl hij altijd zegt dat ik de ware ben) en in die smsjes stond dat hij haar uitnodigd om naar de film gooische vrouwen te gaan en dat hij er nog niet geweest is dus hem het wel leuk lijkt maar hij is daar gvd vorige week met mij heen geweest. En het zijn best wel intieme smsjes.

Wat moet ik doen?

Ik durf hem er niet mee te confronteren omdat ik ook stiekem in zijn mobiel heb gekeken en dat hoort ook niet. ik zit er nu zo mee. !!

Ik had iets laten liggen bij mij vriend dus hij zou dat nog ff brengen dat was al om half 10 savonds en hij moet de dag erna vroeg van bed rond vijf uur om te werken.
DUs ik zeg blijf je nog even nee nee ik ga heel gehaast enz en smiddags toen ik heb gezien had had hij gwn een shirt en een broek en geen gel in en dan komt hij om half elf helemaal met ze haar nog nat van de gel net overhemd aan om half 10 aan om te zegge dat je vijf minuten daarna gaat slapen dat is toch hartstikke fout… !!!
Help kus…

vraag er gewoon na, je wilt tenslotte toch weten of jullie relatie nog zin heeft?
Je wilt toch weten waar je aan toe bent !
maar ik zou het wel een beetje subtiel doen, en niet laten merken dat je zijn smsjes hebt gelezen.

wat een rotzak.
ik zou zoiets doen van dat je vriendin iets had opgevangen dat hij met een ander bezig was, en als hij toegeeft zeggen dat je gebluft had, ofzo.

Ik zou gewoon zeggen dat je die smsjes gelezen hebt. Stiekem z’n mobiel pakken is fout, maar zo erg niet als wat hij doet!

Ja het is fout dat je gekeken hebt, maar je kan er niet omheen dat hij met echt iets achterbaks bezig is. Je kan ook gewoon zeggen ik weet waar je mee bezig bent.
Of jij vertelt het me zelf of laat het maar zitten. Je hoeft er niet bij te zeggen dat je in zijn telefoon gekeken hebt. Je kan het ook gehoord hebben van iemand.

Maar ik zou het er zeker niet bij laten zitten.

Misschien kun je aan hem vragen of er wat is ofzo, waarom hij zo raar doet.
Dat hij steeds weg loopt met zijn mobiel, en zo^.

-

Wow wat rot voor je!
Het is inderdaad fout om in zijn mobiel te kijken, maar wat hij doet is nog veel erger. En je geeft zelf al aan dat hij steeds aan het smsen was en zijn telefoon snel wegtrok, dus dan is het niet heel gek dat je daar wat achter zou zoeken. Dus ik zou gewoon zeggen dat dat je opviel, en dat je daarom in zijn mobiel gekeken hebt, dat je weet dat het fout is, maar dat je het toch gedaan hebt. Succes!

Als je in zijn mobiel hebt gekeken dan weet je misschien ook wel de naam van dat meisje waarmee hij loopt te smsen.

Laat haar naam vallen in een gesprek en bluf dat je haar via via kent. Dat jij een meisje kent dat een vriendin van haar is ofzo en dat je er op die manier achter bent gekomen wat er speelt :stuck_out_tongue:

Ah wat kut voor je :frowning_face:
Ik weet niet wat je er aan kan doen, maar je kan vragen waarom hij zo geheimzinnig doet.
Of bijvoorbeeld dat je geen beltegoed hebt, en dat je dringend iemand moet smsen, en dat je dan toevallig een smsje ziet en hem er dan ermee confronteert?

Oooh wat een onbetrouwbare jongen.
Jullie hebben nu anderhalf jaar, is het een sleur geworden o.i.d.?
Je hoeft hem niet persee te zeggen dat je zijn smsjes gelezen hebt, maar gewoon vragen stellen zoals ‘Ben ik de ware voor je?’ of ‘Hoe zie jij ons / of onze toekomst?’
Als je al zolang verkering hebt is dat niet gek om te vragen, verkering is toch ook een doel en niet voor de ‘leuk’. Tenminste, zo zie ik het…

Sterkte iig!

ik zit er helemaal doorheen:(

Omg,hij is zo’n rotjoch!!

Het is hélemaal niet fout wat JIJ hebt gedaan.

Doe het nog eens en als eriets instaat over een date, Bv:Kom zaterdg om 19:30 naar het Sttion-Amsterdam,moet je voor die dag aan je lief vragen of dat hij rond die uur kan daten bv, om 19 uur.En als hij zegt vanbv.nee ik ben dan weg,vraag of je dan mee mag.Als hij boos reageert moet je gewoon naar die plaats om die uur gaan,en ja als je hem met die meisje ziet moet je zeggen dat je alles weet en moet je het uitmaken.Nog BETER spreek met een andere jongen bv. een neef die hij nog nooit heeft ontmoet,dan ziet hij je daar en dat is niet leuk voor hem,maar zo’n rotjoch als hem verdient het wel! xxEnVeelSucces!

ik zou het gewoon eerlijk zeggen, wat hij doet is echt een ****streek. succes;)

Je moet je echt niet schuldig voelen omdat je in zijn mobiel hebt gekeken, hij deed (of doet) zo geheimzinnig en is niet eerlijk tegen jou. Daardoor ga jij twijfelen aan hem en vervolgens wordt via zijn telefoon bevestigd dat hij niet te vertrouwen is.
Je moet hoe dan ook wel eerlijk tegen hem zijn en vertellen wat je in zijn telefoon hebt gelezen, want wat je nu doet is ook niet eerlijk tegenover hem. Als hij boos wordt omdat je in zijn telefoon hebt gekeken zou ik het zeker weten uit maken maar als hij echt spijt (ook van wat hij in die smsjes heeft gezegd dus dat jij niet de ware bent) heeft is de keuze aan jou of je hem nog een kans wil geven. Je kan hem hier echt niet zomaar mee weg laten komen, ik kan echt zo boos worden om zulke dingen.

Ik heb ook wel eens de gespreksgeschiedenis van mijn ex bekeken, maar omdat ik gewoon wíst dat er iets niet klopte. Aan de ene kant is dat natuurlijk fout, omdat je hem moet vertrouwen. Maar aan de andere kant vind je tóch meestal iets wat niet helemaal pluis is. Je gaat echt niet zomaar als een paranoïde gek in zijn privéleven kijken, dus je hoeft je echt niet schuldig te voelen.

Sowieso, als jullie al zo lang bij elkaar zijn mag je toch best in zijn telefoon kijken? Jullie horen toch niks te verbergen voor elkaar? Dus je kan gewoon zeggen dat je dat hebt gedaan en als hij boos reageert is dat niet omdat hij het niet correct vind dat jij hebt gekeken; hij is boos omdat jij zijn geheim hebt uitgevonden en hij niet weet wat hij nu moet doen.

Ik zou hem een kans geven om het uit te leggen, maar ik zou je er niet te veel in laten meeslepen. Als hij zo met een ander meisje bezig is, is hij het echt niet waard!

Succes~!

Ja, het is fout wat je hebt gedaan, maar wat hij doet is veel erger. Dus ik zou inderdaad even met hem praten… Vragen of hij je niet iets moet vertellen… Waarom hij zich zo afstandelijk gedraagd. Ontkent hij het, dan zou ik inderdaad zeggen dat je het gelezen hebt. Zeg dat je zo niet verder wilt, als hij een ander meisje leuk vindt. En als hij wel graag met jou verder wil, dan moet ie het contact met dat andere meisje maar verbreken.

Ik zou hem er mee confronteren. Als hij dan zegt dat je zijn smsjes niet hoort te lezen, dan kan je ook zeggen dat hij niet dat soort smsjes moet sturen.
Het hoort zich ook niet dat jij een reden hebt om in zijn mobiel te kijken.

Succes!

Confronteren!!