Wat moet ik doen?

-

Of je laat hem schieten, of je vertelt het alsnog.
Momenteel heb je al ‘niks’, dus meer kan je niet verliezen?

Ik vind het wel een beetje sneu dat je hem zo hebt behandeld; weet je wel zeker dat je er nu aan toe bent?

owh, dat is wel vervelend.
Ik denk dat je hem moet mailen, of offlinebericht op msn
Over dat het onverwachts kwam ofz, en dat je het toen nog niet wist, maar dat je nu je nee gezegd hebt, en niet meer praat, hem heel erg mist. en dat je een fout hebt gemaakt enzo.

Succes!(L)

Dank jullie wel, ik weet het idd nog steeds niet zeker, en ik ben zooo stom geweest, ik weet het. Ik wil hem gewoon graag leren kennen in real life, maar hij is heel verlegen en durft me op school niet eens meer aan te kijken… Ik hoef nu niet meteen weer verkering ofzo.

Inderdaad wat Eevha zegt, lullig dat het zo is gegaan.
Maar aan de andere kant, als je er nu zo tegen aan kijkt, kun je dat toch gewoon zeggen? En de situatie uitleggen? Je kunt nu alleen maar winnen, namelijk dat het iets met hem wordt! Dus ik zeg: ga er voor! =D Succes!

Ik zou het hem maar gewoon vertellen, wat je nu voelt.
Je moet wel beseffen dat je hem wel behoorlijk lullig behandeld hebt, dus kijk er niet van op als hij niet meer wil.
In ieder geval, veel succes

Je kunt toch ook meer in real life als vrienden op gaan trekken? Misschien krijg je dan wel echt kriebels.

Dank jullie wel, ik denk er zelf nog even over maar beslis sws vanavond.
Echt heel erg bedankt voor jullie eerlijke meningen, ik snap dat ik hem echt heel slecht heb behandeld.
Ik verwijder dit topic nu, want ik schaam me wel een beetje (’:

Of slaap er juist een nachtje over, soms kan je 's ochtends ineens het antwoord weten en er heel anders tegenaan kijken!

Jaa, ik bedoel dat ik er vanavond over na ga denken en morgenochtend weet wat ik ga doen! (:
Hoe verwijder je een topic? :blush:

Hem in real opzoeken en het face to face aan hem vertellen :grinning:

Hij voelde dat als als nee Nu heb erg spijt van je Nee
Hij zacht als een afwijzing hij had natuurlijk gehoopt op een Ja
vertel het hem dat je nog niet zeker over was dat spijt hebt dat je nee had gezegd.

ik vind het wel zielig voor die jongen…

je hebt je kans laten lopen, het is wel zielig voor die jongen
zoek hem gewoon op, of ga bij hem langs als je het wilt proberen