Wat moet ik doen?

Hi Girls…

Ik zit met iets en moet het gewoon even kwijt…
Oke laat ik bij het begin beginnen,
ik ben aan een nieuwe opleiding begonnen dit jaar,
en meteen op de open dag was er een jongen die me opviel.
Ik vertelde het aan m’n nieuwe vriendinnen,
die allebei al een hele poos een vriend hebben.
Die vonden het dus superleuk en we besloten dat ik op de een of
andere manier de aandacht moest krijgen.
Maar hoe? Ik ben niet zo van de vlotte praatjes… dus ik ga niet op hem aflopen en zeggen hee je lijkt me wel leuk.
als ik dit er uitgebreid bij ga vertellen word het een te lang verhaal…
Maar ik ben iniedergeval door een ‘schoolmailtje’.
Zo z’n msn… zo wat praten op school… en zo een eerste afspraakje.
We gingen naar de stad,
we waren allebei erg verlegen, want ja… We wisten niks van elkaar?
Vonden elkaar alleen ‘wel leuk’.
Het was gezellig, en vond hem nogsteeds leuk… Maar er was niet echt een klik, ik miste iets.
Ik zag hem af en toe nog is op school, en na een paar weken hadden we gezoent.
We smsten veel… en hij vertelde me dat hij me heel leuk vond en alles.
Toen brak de vakantie aan, en we zouden afspreken, omdat we een eindje van elkaar wonen en het weer niet echt super was, zou hij dan hier komen.
We hadden geloof ik op een donderdag afgesproken, maar maandag zat ik al met een zwaar belastend gevoel… Ik had er absoluut geen zin in dat hij zou komen.
En ik kon maar geen reden bedenken waarom… Hoe dichterbij de donderdag hoe erger ik me er aan irriteerde.
Dus besloot hem maar te smsen dat ik het wat te snel vond gaan er nog niet echt wil wat ik wist…
Hij accepteerde dit heel goed, en reageerde gewoon aardig.
Een paar dagen later vond ik mezelf eigenlijk wel een watje… dat ik het niet gewoon had geprobeert.
We spraken een hele tijd op msn, en die week erop op school weer.
Dus besloot het toch een kans te geven…
Nu is het een paar weken verder.
En ik zou morgen naar hem toe… Hij vroeg me uit eten.
Omdat we dus ver van elkaar wonen kan ik dan bij hem slapen.
Ik heb hem nu al ruim een week niet gezien, wel gesmst enzo…
Maar heb weer hetzelfde gevoel… Dat ik er echt absoluut geen zin in heb.
Maar ik kan niet goed bedenken waarom. Het gaat zo snel, ken z’n ouders niet…
Ben nog nooit gewoon bij hem thuis geweest.
Ik denk dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb in een relatie, aan de andere kant ben ik misschien bang… of gaat het te snel omdat hij me nu al heel leuk vind.
De laatste jongen waar ik mee ging vond ik heel erg leuk en was ik helemaal verliefd op, maar dat liep niet zo leuk af. Stiekem zit ik er soms nog wel is mee en denk ik aan hem.
Maar zou dat het zijn? Ik vind het ook zielig om nu weer zo’n smsje te sturen als de vorige keer. Zal ik het gewoon proberen morgen…
Of moet ik het gewoon afzeggen en helemaal mee stoppen. ( en op wat voor manier moet ik het dan brengen )
Hij heeft me net gesmst hoelaat ik de trein neem morgen…
aaaah, vind het ook weer zo zielig om af te zeggen.
Maar eh, meteen uiteten en bij hem slapen?

Graag advies/reacties…
Cuz dont know what to do :frowning:

iig niet 5 topics openen :S

WAAROM OPEN JE ZO FACKING VEEL TOPICS??

kan je ook fatsoenlijk zeggen inplaats van hoofdletters en met dat ‘facking’

Wow, je bent echt wanhopig, 5 topics

SORRY ik heb me net aangemeld… En m’n laptop liep vast.
Was helemaal niet m’n bedoeling om 5 topics te openen!
hoe verwijder ik ze?

DOE NORMAAAAL
haha

Zet jullie er eens over, ze heeft het al uitgelegd. Zoiets kan iedereen overkomen.

probeer het gewoon maar stel wel duidelijke grenzen dat je niets tegen je zin gaat doen:)

je moet even de linkjes kopieren en dan ze plaatsen in het topic met als naam iets van “verwijder deze topics” een moderator zal ze dan voor je weghalen, want dat kan je zelf niet doen. dat topic vind je trouwens in het subforum “over girlscene” geloof ik.

Thankyou heb ze er geplaatst mensen, so dont worry… zal niet weer gebeuren

& anderen… dankje voor de reacties!

Ik zou niet als 2e afspraakje al bij hem blijven slapen, tenzij je daar hardstikke enthousiast over bent en zeker weet dat je er klaar voor bent.
Mijn advies is: Geef het een kans, ga lekker met hem uiteten… maar doe dit tussen jullie woonplaatsen in en een beetje op tijd zodat jullie 's avonds allebei lekker in jullie eigen bed kunnen slapen.
Als je erover twijfelt moet je dat denk ik niet doen …

hee meid.

nu ik je verhaal heb gelezen herken ik mezelf in je verhaal, ik had ook altijd dat gevoel in mn buik dat het ergens niet goed zat. als jij je niet goed voelt, moet jij het niet doen.
slapen is voor een jongen een uitnodiging tot seks, of in ieder geval meer doen dan zoenen, hoe lief en begrijpend die jongen ook kan zijn.

en dat je veel topics plaatst (zoals ik lees in de reacties?) betekend helemaal niet dat je wanhopig bent. het is juist goed dat je zo veel informatie bij elkaar wilt verzamelen, dus hoop ik dat je iets aan mijn reactie hebt.

mijn mening heel simpel gezegt:

ik zou het niet doen.
bij hem slapen? met hem uit eten gaan?
dat zijn allemaal leuke dingen, maar je moet wel iets hebben om over te práten als je samen met elkaar ben. dus begin met de simpele dingen. ga eens lekker ergens wat drinken, desnoods stel jij dat voor. mannen vinden het super als een vrouw initiatief nemen en de mannen zelf niet alles moeten verzinnen. Of ga eens naar de bios! toch een date, maar je hoeft niet veel te praten en kan toch elkaars hand vast houden en soms elkaar in de ogen kijken. kusje geven om de spanning op te bouwen misschien…

gewoon van die kleine dingetjes als je snapt wat ik bedoel.

ik had zoals ik al had gezegd precies hetzelfde gevoel als jou bij jongens, en toen deed ik domme dingen zoals inderdaad met ze dingen doen omdat ik geen nee durfde te zeggen, of het stieken inderdaad wél wilde, maar om de verkeerde reden. het was meer de aandacht die ik ervoor kreeg omdat het thuis niet goed ging.

ik heb nu bijna 10 maanden met mijn vriend die ik al heel erg lang ken, maar er kwam nooit wat van in de vorige jaren. ik ben ook pas 16 en hij 17 maar ik heb een ding geleerd. ga op je eigen gevoel af! en laat niemand je wat aanpraten wat je moet doen of hoe je iets moet doen, want jij bent uiteindelijk degene die het beslist.

als jij je er niet goed bij voelt, moet je het ook echt niet doen meid want ik heb zelf ook domme dingen gedaan door onwetendheid en daar heb ik spijt van dat ik dat bij me hebt laten gebeuren.

denk heel goed na :slightly_smiling_face: