wat moet ik doen?

hee meiden,

ik heb problemen met een vriendin, we hadden een tijdje geleden ruzie,
en omdat een andere vriendin van mij er heel verdrietig over was, omdat zij er zegmaar tussenin zat, hebben we het een beetje goed gemaakt.
maar zij gebruikte telkens als excuus van (want ze had net een nieuw vriendje.) dat ze helemaal verliefd op hem was,
terwijl we al ruzie hadden voordat ze hem kende.
en ze zei ook telkens van, ja je zegt ook telkens van die rare dingen, of er zijn ook andere mensen die zo over je denken.
dus dan vraag je wat of wie dan, zegt ze ja dat weet ik even niet meer.

nu is het al wel een paar maanden later,
en het is nogsteeds niet helemaal goed tussen ons,
maar ze was best wel een goede vriendin van me, en ik heb het gevoel dat het haar niets meer boeit,
terwijl ik er elke dag nog wel mee zit.
dus ik heb het gevoel dat ik degene ben die het goed wil maken,
dat het allemaal van mijn kant komt.

dus ik weet niet wat ik moet doen, want met der praten heeft geen zin,
omdat ze toch weer van die slechte smoesjes verzint.
maar ik wil der ook niet meer mee zitten.
wat zouden jullie doen?

alvast bedankt! xxx

up?

Zeg anders tegen haar dat jij het jammer vindt dat het zo gaat, en dat je graag weer wilt dat het wordt zoals het eerst was! Veel succes!

ik snap je verhaal niet echt :stuck_out_tongue: … hoort dit wel bij liefde&boys?

Anyway, het beste wat je bij elke ruzie oid kunt doen is er eerlijk over praten. Ga een keer met die vriendin in de stad wat drinken, en vertel hoe je je voelt. Geef haar ook de ruimte om haar verhaal te doen. Zo kunnen jullie een keer duidelijk praten over dit onderwerp, en misschien komt er wel een oplossing uit of blijkt dat jullie elkaar verkeerd begrepen oid. Succes!

liefde&boys is toch ook relaties enzo? ;p
ik wist niet waar ik het anders bij moest zetten.

maar dankje!

snap het niet echt xD
sorry
jongens zijn btw makkelijker om mee om te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

haha, ja, dat vind ik zelf ook.

nou er moet altijd iemand zijn die het goed maakt…
dus waarom ben jij dat niet? ga anders met die ene vriendin die tussen jullie instaat naar haar toe want 2 zijn sterker dan 1 :’)