WAT MOET IK DOEN??

Help me!!
Er zit een jongen op school waarmee ik een paar lessen heb.
Hij vind mij leuk en ik hem ook
Het probleem is dus dat er gewoon helemaal niks gebeurd!
Ja…hij weet volgens mij niet dat ik hem leuk vind, maar ik andere mensen wel tegen hem horen zeggen van: wanneer ga je het nou vragen?
Maarja… dat is ook alweer een paar weken geleden…
Dus heeft iemand tips over wat IK nou zou kunnen doen?

Je titel niet in hoofdletters zetten en de zoekfunctie gebruiken

Gewoon op hem afstappen en het gewoon VRAGEN of gewoon vragen of jullie misschien een keertje wat kunnen doen? (naar de film, wat drinken in de stad ofzo ^^)

Praat met hem en ga altijd een stapje verder. En dan begin je over de liefde… enzovoort en als hij jou echt leuk vind, zal hij dan wel een paar tekens geven normaal. je ziet dat dan wel aan zijn reactie.

Stap op hem af, het hoeft toch niet van zijn kant te komen ?

ik ben echt in een goeie bui, anders had ik dat stukje ook gequote.
want ja, er bestaat een zoekfunctie die je vast ‘vergeten’ bent te gebruiken voordat je dit topic openende.
& ja, er is een regel dat je je titel niet in hoofdletters mag zetten.
maar goed, daar heb je niets aan.
stap op hem af, ga achter hem zitten met een vriendin en klets wat met hem, bouw het steeds verder op, regel een date.

JA nu weet ik het wel!

nou. vraag hem mee uit. moeilijk he?

je zegt: Haaaaai hottie! zou je een keer willen daten?
hij zegt: Jaa natuurlijk lekkerding!

nou klaar is keees je hebt een date.

haha ik krijg hetzelfde te horen alleen had wel al keer met hem gezoend in de kroeg. Ik heb gewoon tegen de eerste beste persoon die daarna tegen mij kwam zeggen weet je al dat … je leuk vind gezegd nou hier heb je mijn nummer geef het hem maar en succes ermee. Was wel mijn nichtje trouwens-_- is een collega van hem maartoch. Zoiets :stuck_out_tongue:

agree

‘‘Zin om morgen wat leuks te gaan doen?’’