wat moet ik doen?

heey meiden,

4dagen geleden is er iets gebeurd waar ik best wel mee zit. zouden jullie me kunnen helpen?

ik heb dus een heel lief vriendje. nu was ik uitgenodigd voor een feestje , maar mijn vriendje kon helaas niet komen omdat zijn oma in het ziekenhuis lag. ik wist dat op dat feestje een andere vriend van me zou komen (en die vind me dus leuk, ik heb hem ook al 2keer afgewezen).
het was 3uur en hij was ontzettend droken, ik gelukkig niet. op een gegeven moment pakt hij me zo vast en begint met me te dansen. ik voelde me niet helemaal op mijn gemak, maar ik dacht: het is maar dansen, je bedriegt je vriendje heus niet.
op een gegeven moment begon hij overal te voelen en begon hij me te kussen op mijn wang en in mijn nek. dus ik zei: ik wil niet dat je dat doet, je weet dat ik een vriendje heb!
ik wou dus liever niet meer met hem dansen want ik wist nu wat hij van plan was. dus ik zei ook dat hij me moest loslaten, maar dat deed hij niet.
hij zei: kom, ik wil alleen maar met je dansen, ik beloof dat ik niks zal doen
maar volgens mij was hij alweer snel vergeten dat hij een belofte had gemaakt want 2minuten later zoende hij me bijna op mijn mond! gelukkig kon ik hem net op tijd van me afduwen.
voor de rest van de avond heeft hij nog geprobeert om bij me in de buurt te komen, maar ik had mijn vriendinnen ingelicht en ze hebben me geholpen hem bij me weg te houden.

maar ik voel me nu best k*t tegenover mijn vriendje. we hebben gelukkig niet gezoend, maar toch heb ik het gevoel dat ik ben vreemd gegaan.
en nu twijfel ik ook of ik het hem wel zou vertellen. eigenlijk moet ik dat wel doen, want hij is mijn vriendje en ik wil geen geheimen voor hem hebben. hij heeft het recht om alles te weten.
maar aan de andere kant bedenk ik me dan ook weer, dat als ik het hem vertel… damn volgens mij wordt hij dan heel erg boos op me en wil dan niks meer met me te maken hebben. maar ik wil hem niet kwijt! want ik hou van hem en wil niemand anders!

*zucht, wat kan ik nu het beste doen?
en ben ik echt vreemd gegaan? ik voel me zoo verschrikkelijk! :frowning_face:

xxx
sorry voor het lange verhaal)

Ik heb zoiets ook ongeveer gehad, en ik heb alles aan mijn toenmalige vriendje opgebiecht. Hij heeft alles geaccepteerd, was in het begin wel wat meer argwanend. Maar hij vertrouwde me wel nog steeds.

meidd,
ik zou het gewoon eerlijk aan hem vertellen!
hij is vast heel blij om te weten dat je dit met hem durfde te delen.
en ik zelf vind niet dat je hem hebt bedrogen.
en ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar dit lijkt mij het beste.
maar uitendelijk bepaal jij wat je doet!
succes!

xx

Er is niks gebeurd, toch? Hij probéérde je te zoenen, maar daar ging je niet op in. En daarna heb je hem ontlopen, dus je hoeft je nergens zorgen over te maken lijkt me (:
Wel zou ik het aan je vriendje vertellen, maar ik zou er niet zo’n heel groot probleem van maken. Hij heeft echt geen reden om boos te worden joh, en jij hoeft je ook niet schuldig te voelen!

heel erg bedankt voor jullie reacties!
ik voel me al een stuk beter

en jullie hebben gelijk, vrijdag zie ik hem weer en dan vertel ik het hem
ik zal wel laten weten hoe het is gegaan :wink:

xx

als ik jou was zou ik het wel vertellen, het liefst zo snel mogelijk, want je wil al helemaal niet dat hij er dadelijk via iemand anders erachter komt… ik vind dat je niet echt vreemd bent gegaan, aangezien je hem van je af hebt geduwd… als ik jou was zou ik gewoon de waarheid vertellen, dat die andere vriend in een dronkenbui je tegen je zin heeft betast en heeft geprobeerd te zoenen, naja, iig heel veel succes met het vertellen!

Meid, jij kan hier weinig aan doen! Het is tegen je zin in gebeurd.
Je kan het vertellen tegen je vriendje, dat is wel zo eerlijk, maar het hoeft niet persèe vind ik, aangezien je niet echt gezoend hebt.
Je kan wel zeggen dat je ongewenst betast werd door een jongen, en dat hij je probeerde te zoenen. En dat het hem bijna gelukt is, dat je hem weg hebt geduwd.
Je vriendje geloofd je vast wel, hij zal vast woedend zijn op die jongen ipv jou! (of in het begin uit frustratie ook even op jou, maar dat moet je dan even begrijpen).

vertellen

beter dan als hij er later achter komen, want als ik hem was zou ik dan denken dat je miss een reden had om het te verzwijgen

jij hebt niets gedaan, geen reden om hierover te liegen dus