wat moet ik doen?

mijn vriendje en ik wonen best ver van elkaar vandaan
en zie hem dus alleen in het weekend;s
ik vind het toch best lastig zo’n lange afstand, want je kunt niet zo even naar elkaar toe. Zelf heb ik ook best een druk leven en denk dat ik er niet echt een toekomst in zie, als hij morgen komt denk ik dat ik het ga zeggen dat ik het niet meer zo zie zitten. Maar hoe kan ik dat het best doen? ik durf het gewoon niet zo goed;(
heeft iemand tips?
xxxx

om spontaan afentoe hem te zien en andersom te zien leuke doen om het leuk te houden

Hmm, kom je ineens met het idee dat je er geen toekomst in ziet of loop je hier al langer mee rond?

Ik denk dat je het beste hem hierop wat kan voorbereiden, door bijv in een smsje te sturen dat je met hem wilt praten morgen.
Anders komt het voor hem zo onverwacht, want ik neem hieruit op aan dat hij er niet hetzelfde over denkt?

Wil je niet verder met hem omdat hij te ver weg woont of is de jongen niet leuk genoeg / niet wat je verwacht had?
Ik zou er goed over nadenken en goed met hem gaan praten
maar als je het echt niet meer wilt zou ik eerlijk zijn, hem een beetje voorbereiden en er vooral niet om heen lullen

neee ik loop er al best lang mee rond, heb ook al aan de telefoon gezegd dat ik het bestwel lastig vind enzoo daar is hij natuurlijk meee eens. maar toen zei die; ‘‘ja daar is eignelijk niks aan te doen’’. Alleen durf het gewoon niet via telefoon te doen.

Ik denk dat het niet persee alleen die afstand is, want al was je verliefd geweest of je hield van hem, dan maakte die afstand (niet veel) uit.

ik denk vooral om de afstand, het is gewoon heel lastig. ik vind hem wel echt een leuke jongen. Eerst dacht ik dat het toch wel zou lukken enzoo, maar mijn weekenden worden ook steeeds drukker met school en andere dingen.

Ik zou dan wel met hem afspreken dat jullie ergens afspreken wat voor hem niet zo ver is als dat ie normaal naar jou moet reizen.
Dat is echt zo van: heb ik dat stuk gereist, kan ik gelijk weer terug.
Misschien dat jullie in een restaurant o.i.d. af kunnen spreken.
Ik vind het inderdaad wel verstandig dat jullie het niet via de telefoon doen, dat komt echt heel stom over, zeker als jullie relatie gewoon best serieus was.
Ik vind het wel goed van je dat je er eerlijk over bent !

^^ Ik vind het idd ook goed dat je er eerlijk over bent.
Je kan het natuurlijk nog een kans geven en die optie geven wat Sombrero zegt, over dat jullie op een wat centraler plek afspreken.

ja okeee dat vind ik juist ook vervelend dat hij dan naar mij toekomt en ik het dan zeg en dan heeft hij straks ook zo’n idee van; en nu kan ik gaaan?
jaa ik zal hem zo wel even smsen of we in de stad af kunne spreken.
ik zit ook steeds met zon gevoel van; wanneer ga ik het zeggen, en als hij er dan is dan vind ik het weer supergezellig met hem. En dan durf ik het helemaal niet te zeggen . Alleen als hij weg is dan mis ik hem weer en dan is het gewoon zo stom dat ik zo lang moet wachten tot ik hem weer zie. Als jullie snappen wat ik bedoel;p

Ik snap het wel, maar het is eigenlijk ook best zonde, want zou je er echt geen spijt van hebben als het eenmaal uit is denk je?
Nouja succes en volg je hart in je keuze ):

als je het nog niet zeker weet. Gewoon even laten. Totdat je er goed over na hebt gedacht. Ik zit in zelfde situatie mijn vriendje woont ook ver weg ( is nu uit vanaf gister avond) Ik had er beter langer over na kunnen denken. Dan was het nog goed geweest. EN had ik 100% achter mijn conclusie gestaan. Ik mis hem nu namelijk echt.:frowning_face:

okeee oh wat vervelend:(
ja ikheb er wel lang en goed over nagedacht, ik heb nog nooit een lange afstand relatie gehad dus misschien is het ook kwestie van wennen. maar hoe heb jij het tegen hem gezegd dan? en was hij bij je of via de telefoon?

Zonde… Je wist van te voren dat hij zo ver weg woonde. Ik vind dat je daar wel rekening mee had kunnen houden. Hoe denk je dat hij nu gaat reageren? Hij zal misschien zeggen: Had je dat niet eerder kunnen bedenken?

Meid echt, ik ken je situatie. En als je echt van hem houdt en doorzet, dan kom je er wel. Als hij echt de moeite waard is, dan laat je hem niet zomaar gaan door die domme afstand. Dan verheug je je er juist op dat hij naar je toekomt elk weekend. Dan heb je iets om naar uit te kijken. Want elke dag op elkaars lip zitten is echt niet fijn, geloof mij maar. Succes in ieder geval :slightly_smiling_face:

Ze wist wel van te voren dat hij ver weg woonde, maar ik denk niet dat ze van te voren wist dat ze het toch best moeilijk zou vinden en er toch niet gelukkig bij voelt.
Dus dat kan ze zo ook tegen haar vriend zeggen, als hij dat zou vragen aan haar. ):

bedankt voor jullie tips! ik hoop dat het goed komt, vind het best eng om te zeggen :frowning_face: ben bang voor zijn reactie en dat ik hem dan heel erg kwets

Je voorkomt niet dat je hem kwetst, maar als je het gewoon eerlijk zegt dan valt er niks aan jou te verwijten. Hij komt er wel bovenop!

Succes morgen! ): Laat ons weten hoe het gegaan is…?