wat moet ik doen?

Haha dat is zo vervelend altijd. Ik denk dat hij wel terugsmst anyway. Gewoon doen, wie niet waagt wie niet wint (haha leuke uitspraak toch weer)

ja want toen met die andere jongen ging het heel goed, hadden bijna iets, en toen smste ie niet meer terug… en daar ben ik echt heel onzeker door geworden.

en 1x smste ie heel laat toen ik iets vroeg (maar had ie al wel gekrabbeld over datgene, voor ik het smste)
en de andere x dat ik hem smste stuurde hij niks terug maar was het wel het eerste wat ie tegen me zei op msn…

Haha herkenbaar…zo is het bij mij ook fout gegaan een keer. Jammer, maar that’s just the way it goes. En dat betekent niet dat het dit keer ook zo gaat :slightly_smiling_face:

ik vond dat toen zo kut hé! moest daarna van n vriendin horen dat hij niet verliefd was. ik had het niet eens erg gevonden als ie het via sms had gestuurd… beter dan op die manier afgeserveerd te worden !

klopt. ik moet eigenlijk meer vertrouwen erin hebben hé…

Dat denk je…ik heb dat gehad via sms en ik was boos, teleurgesteld en ik vond het zo jammer…ook een extreem lang verhaal, wat in totaal wel een jaar geduurd heeft, en uiteindelijk geeindigd is met een sms. Best genaaid dan, haha.

Ik heb op een gegeven moment ook geleerd om het gewoon te zeggen haha! Wel eens afgewezen toen hoor, en dat doet pijn maar dan weet je wel waar je aan toe bent. :slightly_smiling_face: Nu, door zelf duidelijkheid te scheppen haha XD, al ruim 3,5 jaar samen met mijn vriend!

Gewoon smsen hoe zijn weekend was? En daarna in een volgend smsje vragen of hij nog plannen heeft voor de vakantie? Zo niet, stel jij voor om iets te gaan doen!
Komt echt wel goed hoor:).
En beter dat je wat probeert dan dat je later spijt krijgt en bij een schoolreunie over 50 jaar hoort dat hij jou heel leuk vond, haha^^.

Jullie hebben wel gelijk! haha maar ik ben echt gewoon bang voor n afwijzing :flushed: daar moet ik me echt overheen zetten maar das toch wat moeilijker dan ik dacht.

Doe het heel subtiel, haha.
Nee bijvoorbeeld, hé heb jij al plannen deze week?
Ik zag op de tv een reclame van een leuke film, heb je zin om daar naartoe te gaan? En als je dan een beetje merkt dat ie het wel gezellig heeft en het leukt vind ofzo, kun je hem op het einde misschien een kusje op z’n wang geven ofzo? Als je dat zelf ook wil tenminste. :stuck_out_tongue:

zegt degene die nog niet eens iets durft af te spreken met 'r crush

Ik heb hem net gesmst haha o m g
hopen dat ik iets terugkrijg…

hij kan niet smsen maar krabbelde meteen terug! ah echt fijn hihi.

okee ik heb gevraagd of ie iets wou doen, hij zei okeeee. maar hij wist niet wanneer die tijd had. en dat ik m maar moest smsen. maar ik vond het zo kortaf klinken. (ookal komt hij altijd zo over op msn) maar ik word er zo onzeker van he haha.

en toen ie ging zei die wel: ik hoor het nog wel?
maarja
zucht haha