wat moet ik doen?

hee meiden,

de afgelopen 2 jaar heb ik bij een jongen in de klas gezeten, toen gingen we niet echt veel met elkaar om, maar sinds dit jaar wel en ik ben hem echt super leuk gaan vinden!
maar ik twijfel echt heel erg of hij mij leuk vindt, en wat ik moet doen… ik bedoel, soms lijkt het wel een beetje, maar ik twijfel er zo over hahaa.
wat ie doet;

• hij kijkt heel vaak naar me in de les
  • hij lacht best vaak naar me als ik naar hem kijk
  • als ik met hem praat lacht ie ook echt veel! (oké ik ook. obviously. of ben ik gewoon réte-grappig?)
  • hij geeft me wel eens complimentjes over mn kleren (en zag dat iets nieuw was!)
  • hij raakt me wel is aan weetjewel, meestal als ik hem plaag en hij wil zn gelijk hebben haha dan tikt ie me zo op mn arm ofzo weet niet hoe ik t moet uitleggen
  • toen we met n groep door de stad liepen kwam hij heelt bij mij lopen en kletsen en hij zei in zo’n winkel; ok nu ga ik iets leuks voor je uitzoeken (oke of dat iets betekent weet ik ook niet haha)
  • toen we samen deden met n werkstukje belde die of die kon langskomen om t samen te binden (meeste mensen mailen het en dan zorgt de ander maar dat het geprint is toch?)
  • toen ik helemaal vastzat bij dat werkstuk kwam ie om 22.00 nog naar mn huis om te helpen!
  • de dag erna zei ie later dat ie nog naar me toe wou komen zodat ik hem iets kon uitleggen voor 'n pw (want dat had ik aangeboden haha)
  • hij vroeg of ik samen met hem naar school wou fietsen 's ochtends. (we fietsen altijd al terug)

als anderen dit tegen mij zouden opsommen zou ik denk ik wel zeggen van; o die ziet jou wel zitten! maar ik ben hier écht onzeker over.
dadelijk bedoeld ie het gewoon allemaal als vrienden ofzo… en ik weet ook echt niet hoe ik subtiel kan vragen om af te spreken ofzo… of iets om te smsen. of hoe ik erachter kan komen of hij mij leuk vindtt

heeeeeeeeelp!
bedankt!
liefsxxxx

jawel! :grinning: lijkt mij wel…

ja lijkt mij ook wel! maar ik weet niet

dankjullie voor jullie reactiess. (L)
ik hoop het ook echt! hahaa.
maar ja ik hoop dat iemand me echt verder kan helpen! :grinning:

Volgens mij wel hoor =P

Vraag gewoon: Zullen we een keer gezellig saaampjes wat gaan doen?

jaaaa hij vindt je leuk hoooor. dat denk ik igg, aan die dingen te zien!
je moet gewoon van die dingetjes zeggen van ‘je bent eigelijk echt schattig’, en complimentjes geven. laat het onderwerp meisjes is aan de orde komen, en hij zal ook vragen hoe het met jou en de boys zit. dan moet je even duidelijk maken dat je niemand hebt! en dat jongens gewoon moeten zeggen als ze iemand leuk vinden en dat hun het iniatief moeten nemen. en als die je leuk vindt, denkt ie vast van ‘heeeee’ weetjewel. en dan komt het misschien wel vanzelf!

maarja als je ballen hebt, zeg je het natuurlijk gewoon haha. maar ik snap dat je dat niet zou durven!

@angelove; jaa dat wil ik ook echt doen. maar ik ben bang dat hij mij opdringerig/irritant vindt! :flushed:
@iris; o echt goed idee! :grinning: dankje!! en daar heb ik idd niet de ballen voor haha.

upjee

helemaal mee eens :]

haha thanks! maar het is nu vakantie! :frowning_face: dus ik zie hem niet
en eigenlijk wil ik hem wel bellen om af te spreken ofzo. maar ik durf nietttt

upppp

upskie

Oeh ik denk het wel hoor!
En ik ben het met irisxxxxx eens, gewoon doen!

He, ik denk egt niet dat hij nee gaat zeggen hoor!
Het is moeilijk maar ik denk dat hij je ook leuk vind.

Wat denk je,
ik heb ruzie met een vriendin. En nu gaat zij met de jongen die ik leuk vind!
Ik haat haar nu zo!

stiekem denk je zelf ook wel dat hij je leuk vind…
maar je wel het ook gewoon van andere horen! whahah.

Belle, om gezellig af te spreken !

haha nee zo zit het dus echt niet.
ik ben gewoon heel onzeker in die dingen omdat het de vorige keer met een jongen echt heel kut is gelopen en bang ben dat het nu ook zo zou gaan… misschien had ik dat erbij moeten zetten
ik vraag niet voor niks “wat moet ik doen?” en niet “vind ie me leuk?”

@selma; dat is echt 'n naaistreek! ga je er iets van zeggen? :astonished:

Ik weet precies hoe je je voelt. Ook veel herkenbare dingen wat je hier noemt. En zo enorm moeilijk om het te vragen. Ik denk dat hij je wel leuk vindt, maargoed…dat weet je natuurlijk nooit zeker. Hij mag je in ieder geval wel, haha

Misschien als jullie samen *alleen* gezellig aan het praten zijn en de bel gaat, : ‘we kunnen wel een keer buiten school gezellig iets samen gaan doen, niet?’ / ‘weetje dit was leuk we kunnen ook een keer buiten school iets gaan afspreken is gezellig!’ ( iets in die trant) : en dan weglopen :’).

Nu het vakantie is gewoon een smsje sturen? Vragen hoe z’n vakantie is en als hij reageert vragen of hij iets wil doen ofzo?

dankjullie wel voor jullie reacties! :grinning:

ik wil hem morgen een smsje sturen met hoe zn weekend is… maar ik ben toch bang dat ie niet gaat reageren en me opdringerig vindt ofzo!
of dadelijk heeft ie geen btg en krijg ik niks terug en ga ik denken dat ie me opdringerig vindt… oo maat…